Warning: sprintf(): Too few arguments in /www/wwwroot/default/wp-content/themes/elegant-magazine/lib/breadcrumbs/breadcrumbs.php on line 254

بررسی زاپیا در سال ۲۰۱۹

با نزدیک شدن سال جدید میلادی ، ما می خواهیم از کاربران خود بخاطر حمایت مستمرشان تشکر کنیم.

ممنون از پیشنهادات و انتقادات شما ، ما به طور مستمر توانسته ایم همه برنامه های ما را بهبود ببخشیم تا به کاربرانمان بهتر کمک کنیم. بیایید با هم نگاهی به برخی از نکات برجسته از سال ۲۰۱۹ بیندازیم!

ویژگی های جدید در زاپیا

در طول سال ، تیم ما بسیارتلاش کرده است تا تجربه کاربران زاپیا را بهبود ببخشد. به روزرسانی برنامه به گونه ای که از آخرین نسخه های اندرویدی پشتیبانی می کند ، چندین ویژگی جدید و جالب را نیز به زاپیا اضافه کردیم. در اینجا ویژگی های اصلی که در سال ۲۰۱۹ به زاپیا اضافه شده :

تکان دادن دو گوشی برای اتصال

با استفاده از ویژگی تکان دادن دو گوشی برای اتصال ، کاربران اندرویدی می توانند برای اتصال دستگاههای خود ، نیاز به رمز عبور و روند اسکن کیو ار کد را دور بزنند. برای برقراری ارتباط کافی است که بر روی ویژگی کلیک کرده و همزمان با دوست خود گوشی را تکان دهید. این فرآیند فقط چند ثانیه طول می کشد و بعد از برقراری اتصال ، می توانید بلافاصله به اشتراک گذاری فایل بپردازید.

لیست پخش موسیقی

علاوه بر اشتراک فایلها و تماشای داغترین فیلم ها در سراسر جهان ، اکنون می توانید لیست پخش شخصی را در زاپیا ایجاد و به اشتراک بگذارید. تمام موسیقی های دستگاه شما به راحتی در یک مکان درزاپیا ذکر شده است تا بتوانید در هر زمان و هر کجا که می خواهید به موسیقی خود گوش دهید. با استفاده از ویژگی جدید لیست پخش ، شما می توانید لیست های پخش خود را بر اساس ژانر یا علاقه خود ایجاد کنید و فوراً آنها را بدون نیاز به اتصال به اینترنت با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

حالت شب

حالت شب به شما امکان می دهد طرح رنگ برنامه خود را از طرح رنگی روشن به یک طرح رنگ تاریک تغییر دهید. با جابجایی به حالت شبانه ، دستگاه شما انرژی کمتری مصرف کرده و عمر باتری را طولانی تر می کند.

ویژگی های جدید در زاپیاگو

سال ۲۰۱۹ برای زاپیاگو سال بزرگی بود. علاوه بر بهبود مداوم نحوه به اشتراک گذاشتن فایل ها به صورت آنلاین و آفلاین در برنامه ، زاپیاگو به یک بستر کاملاً خصوصی اجتماعی منتقل شد. اکنون می توانید بدون وارد شدن به حریم خصوصی خود درهمان برنامه ای که فایل ها را به اشتراک می گذارید اجتماعی شوید و محتویات تلفن خود را مدیریت کنید. دراینجا ویژگی های اصلی که در سال ۲۰۱۹ به زاپیاگو اضافه شد:

اضافه کردن دوستان

اکنون می توانید دوستان خود را در زاپیاگو با اشتراک گذاری پرونده ای به آنها اضافه کنید! پس از به اشتراک گذاشتن پرونده برای شخصی ، نمایه آنها در لیست افرادی که می توانید به عنوان دوست اضافه کنید ، ظاهر می شود و برای اینکه دوست شوید ، فقط باید روی “افزودن” کلیک کنید. زاپیاگو افراد غریبه را از ارسال درخواستهای دوست برای شما محدود می کند و به منظور محافظت از حریم خصوصی شما پیشنهادات دوست خودکار را ایجاد نمی کند.

لحظه ها را به اشتراک بگذارید

بخش جدید صفحه ی اجتماعی (مومنت) در زاپیاگو به شما امکان می دهد با خیال راحت عکس ها ، فیلم ها و به روزرسانی های وضعیت را در حلقه خصوصی دوستان نزدیک خود به اشتراک بگذارید. فقط دوستان شما می توانند لحظات شما را در زاپیاگو مشاهده کنند ، دوست دارند و نظر دهند. می توانید یک لحظه آنلاین با مشخصات پایین نگه دارید و لحظات گرانبهای خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!

گپ رمزگذاری شده

همراه با اضافه کردن یک پیام رسان به زاپیاگو ، ما آن را یک قدم جلوتر بردیم و گزینه چت رمزگذاری شده به پایان را در اختیار شما قرار دادیم تا بتوانید پیام های ایمن را به حلقه خصوصی دوستان نزدیک خود بفرستید. هنگامی که گپ رمزگذاری شده روشن است ، تاریخ چت به محض خواندن به طور خودکار پاک می شود. این تضمین می کند که هیچ شخص ثالث نمی تواند محتوای گپ شما را مشاهده کند.

برنامه های جدید

اکنون تلفنهای ما حاوی اطلاعات حساس و خصوصی زیادی هستند که ما نمی خواهیم دیگران بتوانند به راحتی به آنها دسترسی پیدا کنند. خواه اطلاعات بانکی شما باشد یا فقط اطلاعات شخصی شما ، شما نمی خواهید که چشمهای مهربان قادر به دیدن آن باشند. در سال ۲۰۱۹ ، تیم ما گرد هم آمدند تا روشهای جدیدی را کشف کنیم که می توانیم به شما در محافظت از حریم شخصی خود کمک کنیم. در کنار به روزرسانی زاپیاگو ، تیم ما دو برنامه جدید ایجاد کرد تا به شما در امنیت داده ها در تلفن خود کمک کند.

AppLockZ

یک برنامه ساده است که از خصوصیات شما با ارائه چندین راه برای قفل کردن داده های خصوصی خود محافظت می کند تا دیگران نتوانند به آنها دسترسی یا حذف کنند.

ScreenLockZ

یک برنامه است که انواع مختلفی از قفل ها را به منظور امنیت بهتر تلفن شما ارائه می دهد.

برنامه ها

با گذشت سالها ، ارزشهای شرکت ما هرگز تغییر نکرده است و ما در تلاش بوده ایم تا کاربران خود را در اشتراک گذاری با نزدیکترین و عزیزترین آنها با آنها یاری رسانیم. در سال ۲۰۱۹چندین رویداد برگزار کردیم تا بتوانیم بیشتر با کاربران خود ارتباط برقرار کرده و از انجمن های آنها حمایت کنیم. سه رویداد اصلی که در سال ۲۰۱۹ شرکت کردیم:

جشنواره آب تینگین

دور بودن از خانه در طی یک تعطیلات مهم همیشه سخت است ، بنابراین تصمیم گرفتیم سهم خود را برای آسانتر کردن دانشجویان برمه ای که امسال در پکن تحصیل می کردند ، انجام دهیم. در آستانه جشنواره آب تینگین ، کارکنان ما در یک عقب نشینی بودایی در حومه پکن به ۱۰۰ دانش آموز برمه پیوستند و پیراهن ، بطری آب و درایو USB را برای همه فراهم کردند تا این مناسبت را جشن بگیرند. همه وقت زیادی را صرف غذا ، نوشیدن و بازی در آب پاشیدن با هم کردند و امیدواریم سال آینده مجدداً این رویداد را برگزار کنیم.

کمپین “کلین کراچی”

در پاکستان در شهر کراچی ، کمپین “کلین کراچی” به منظور مقابله با مقادیر زیادی زباله راه اندازی شده. ما با ارسال در حساب های رسانه های اجتماعی ، ارسال پیام های درون برنامه ای و فیلم های مرتبط در صفحه

“کشف ” زاپیا حمایت خود را از این کمپین نشان دادیم تا به روز رسانی های مفید در مورد این کمپین را برای کاربران پاکستانی خود فراهم کنیم. با انجام این کار ، ما با قرار دادن بصورت آنلاین رایگان برای کمپین را فراهم کردیم و کاربران را به کمک به جامعه خود تشویق کردیم.

رویداد خیریه کشور میانمار

یکی از بنیانگذاران شرکت در ماه اکتبر به میانمار سفر کرد و برای یتیم خانه وزارت رفاه اجتماعی و اسکان مجدد در یانگون یک رویداد خیریه برگزار کرد. ما نیز کمک مالی قابل توجه و تهیه دفتر و کتاب جدید به این یتیم خانه کردیم. امیدواریم که بتوانیم کمک به نیازمندان را ادامه دهیم و امیدواریم که کاربران ما نیز همین کار را انجام دهند.

1 thought on “بررسی زاپیا در سال ۲۰۱۹

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *