تیم ملی ایران با وجود مهار پنالتی رونالدو از جام حهانی حذف شد

دوشنبه شب تیم ملی ایران با وجود مهار ضربه پنالتی رونالدو که باعث تیم پرتغال در جایگاه دوم گروه قرار بگیرد از مسابقات جام جهانی کنار رفت.تیم پرتغال قهرمان اروپا در سال 2016 بعد از تساوی برابر ایران به عنوان تیم دوم به دور بعد صعود کرد و باید در مرحله یک شانزدهم در روز یکشنبه به مصاف تیم اروگوئه برود.

در دقایق آخر بازی مهدی طارمی شانس بسیار خوبی بردن تیم ملی به جمع شانزده تیم دور بعد داشت که ضربه او راهی به دروازه پیدا نکرد.

rolando-missed-panelty

با خطای سعید عزت اللهی برروی مهاجم پرتغال ،با کمک کمک داور ویدئویی رونالدو شانس گلزنی در برابر ایران را پیدا کرد که نتوانست این ضربه پنالتی را به گل تبدیل کند.در طرف مقابل اما بازیکنان ایران ضربه پنالتی خودرا تبدیل به گل تبدیل کردند اما این گل برای برد تیم ملی ایران کافی نبود.

سه دقیقه مانده با پایان وقت قانونی مسابقه تیم ملی ایران یک موقعیت بسیار عالی شد .ضربه سر سردار آزمون به دست کدریچ سوارز برخورد کرد و داور بوسیله کمک داور ویدئویی این صحنه را خطای پنالتی تشخیص داد و کریم انصاری فر این ضربه پنالتی را به زیر طاق دروازه پرتغال فرستاد تا نتیجه بازی یک بر یک مساوی شود.

چند دقیقه بعد رونالدو از طرف داور با یک کارت زرد مجازات شد که البته تاثیر چندانی در جریان مسابقه نداشت.

دربازی دیگر تیم اسپانیا با تساوی دوبردو برابر مراکش بدلیل گل زده بیشتر بعنوان تیم اول گروه به دور بعد صعود کردو در مرحله یک شانزدهم به مصاف تیم روسیه خواهد رفت .تیم پرتغال نیز در دور یک شانزدهم باید به مصاف لوییز سوارز ،ادینسون کاوانی و تیم سرسخت اروگوئه برود.

پیش بینی کن و از زاپیا جایزه بگیر

 

خلاصه بازی ها را ببینید