بهترین برنامه پیام رسانی اجتماعی مطمئن

 از ماه دی ، حملات سایبری افزایش پیدا کرده است. با شرکت های بزرگی مانند فیس بوک و زوم که گزارش تخلف اطلاعات را دارند ،خیلی سخت است بفهمید به اطلاعات چه برنامه ای اعتماد کنید. اگر به دنبال یک برنامه پیام رسانی اجتماعی مطمئن هستید ، به دنبال برنامه ای جز زاپیاگو نباشید.

زاپیاگو یک بستر اجتماعی رایگان و خصوصی است که برای ورود به سیستم و صحبت با دوستان نزدیک خود ، نیازی نیست که شما بخواهید اطلاعات شخصی خود را ارائه دهید یا به یک حساب رسانه اجتماعی دیگر متصل شوید. دیگران نمی توانند به اطلاعات شما در برنامه دسترسی پیدا کنند ، زیرا فقط افرادی که در این برنامه فایلها را با آنها به اشتراک گذاشته اید می توانند ببینند که شما یک حساب کاربری دارید و درخواست دوستی را برای شما ارسال کنند. در کنار اشتراک گذاری لحظات خصوصی و فایلهای خود با دوستان ، می توانید با استفاده از ویژگی چت رمزگذاری شده ، با آنها به صورت ایمن پیام دهید.

هنگامی که ویژگی چت رمزگذاری شده را در پیام رسان داخلی ساخته شده در زاپیاگو را فعال می کنید ، تمام ارتباطات شما در چت با استفاده از یک کد مخفی منتقل می شود تا فقط شما و شخصی که در حال گفتگو هستید با آن روبرو شوید. به عبارت دیگر ، دیگران نمی توانند به اطلاعات ارسال شده در گپ رمزگذاری شده دسترسی پیدا کنند. گپ رمزگذاری شده همچنین به محض مشاهده پیام ، به طور خودکار تاریخچه چت را پاک می کند تا امکان تصویربرداری و اشتراک گذاری با دیگران فراهم نباشد!

زاپیا را امروز دانلود کنید تا به راحتی با دوستان خود به اشتراک بگذارید!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *