چهار روش سرگرم کننده جهانی در قرنطینه

الان که اکثر دنیا مجبور به گذراندن وقت بیشتر در خانه هستند، چهار فعالیت که مردم در سراسر دنیا انجام میدند. ادامه مطلب را بخوانید تا چهار فعالیت برتر که در طول قرنطینه در سطح جهانی انجام میدهند چیست. اگر حوصله خواندن ندارید میتوانید در کانال YouTube ما عضو شوید و از برنامه Zapya Officialدرکانال زاپیا تا با تیم ما همراه باشید!

  1. قهوه Dalgona

قهوه Dalgona که از یک آب نبات خیابانی مشهور کره ای شروع شده است و جدیدا در خیلی از کشورا معروف شده. در حال حاضر هزاران فیلم وجود دارد از مردم که این نوشیدنی را درست می کنند. فقط با 2 قاشق غذاخوری قهوه فوری ، 2 قاشق غذاخوری شکر و 2 قاشق غذاخوری آب گرم تا زمانی که خامه ای شود ، می توانید به دلخواه خود قهوه Dalgona در خانه بسازید. توصیه می کنیم آن را روی شیر قرار دهید تا بتوانید کاملاً لذت ببرید.

  1. پخت نان و کیک

با محدودیت های گسترده در خانه ، جستجو در گوگل و پیج های اینستاگرام مربوط به “نان و کیک” در همه جای دنیا بسیار زیاد شده است و پست های مربوط به پخت نان و کیک در خانه در بسیاری از برنامه های امروزی فرا گرفته است. دانشمندان ثابت کرده اند که عمل تهیه و سرو نان و کیک برای خودمان و دیگران باعث ایجاد احساس امنیت می شود. آیا جالب نیست که چگونه ترکیب ساده آرد ، آب ، مخمر و نمک احساس راحتی را به ما می بخشد که در حال حاضرهم به شدت به آن نیاز داریم؟

  1. امتحان دستور العملهای جدید

علاوه بر تهیه قهوه Dalgona و پخت نان و کیک ، مردم در سراسر دنیا سعی درامتحان دستور العملهای جدیدی دارند تا بتوانند غذاهایی را که معمولاً از رستوران یا نانوایی مورد علاقه خود خریداری می کنند را تهیه کنند. سرآشپزهای مشهور برای یادآوری نحوه پخت و پز به برنامه های اجتماعی می روند و کمپانی هایی مانند دیزنی دستورات مخفی خود را منتشر می کنند تا به مردم کمک کند تا در خانه سرگرم شوند. هیچ چیزی بهتر از این نیست که در آشپزخانه یک دستور العمل جدید را امتحان کنید!

  1. تمرینات خانگی

سالن های ورزشی همه بسته شدند و مسابقات همه تا اطلاع ثانوی لغو شدند ، ولی این مانع ورزش مردم نمی شود. ورزش کردن و تقویت سیستم ایمنی بدن و سوزاندن کالری راهی عالی برای بهبود سلامت جسمی است. همچنین به بهبود سلامت روان و روحیه شما کمک می کند! شما به راحتی می توانید در خانه ورزش کنید و اگر به طور عادی کار نکردید، اکنون زمان بسیار خوبی برای امتحان کردن است.

البته خیلی کارهای دیگه ای هم وجود دارد که در قرنطینه میتوانید انجام دهید، برای ما در قسمت کامنت بنویسید که در دوران قرنطینه چه کار کردید؟

1 thought on “چهار روش سرگرم کننده جهانی در قرنطینه

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *