Warning: sprintf(): Too few arguments in /www/wwwroot/default/wp-content/themes/elegant-magazine/lib/breadcrumbs/breadcrumbs.php on line 254

اپ لاک زی : محافظ حریم شخصی شما

تلفن های همراه ما حاوی اطلاعات حساس و شخصی زیادی می باشند که ما مایل نیستیم دیگران به آن دسترس داشته باشند . به عنوان مثال اطلاعات بانکی یا عکس ها خانوادگی که شما نمی خواهید برای افراد دیگر قابل رویت باشند . خیلی از ما ممکن است هنگام دادن دستگاه تلفن همراه به فرد دیگر حد اقل کمی نگران دسترسی این فرد به حریم شخصی ما باشیم . اما اپ لاک زی می تواند به راحتی این نگرانی را برای شما برطرف کند .

اپ لاک زی یک برنامه ی ساده تنها برای حفاظت از حریم شخصی شماست . این برنامه به شما اجازه می دهد تا از امن بودن اطلاعات داخل برنامه های تلفن همراه خود مطمئن شوید . با استفاده از اپ لاک زی شما می توانید یک با قرار دادن یک رمز عبور بر روی برنامه های شبکه های اجتماعی مانند تلگرام، توییتر ، اینستاگرام و غیره از دسترسی افراد دیگر به این برنامه ها جلوگیری کنید . به علاوه شما میتوانید گالری یا پوشه های خود را نیز به همین روش رمز گزاری کنید .

ما آگاه هستیم که ممکن است شما علاقه ای به به خاطر سپردن رمز های عبور متعدد نداشته باشید . در این صورت شما می توانید از یکی دیگر از روش های محافظت که اپ لاک زی در اختیار شما قرار می دهد استفاده کنید .

به عنوان مثال شما می توانید شکل آیکون برنامه ی مورد نظر خود را تغییر داده تا افراد دیگر نتوانند به راحتی محتوای هر برنامه را حدس بزنند . هم چنین شما می توانید آیکون برنامه ی مورد نظر خود را از روی صفحه ی تلفن همراه مخفی کنید تا تنها شما از محل اصلی برنامه و نحوه ی ورود به آن اطلاع داشته باشید .

هم اکنون اپ لاک زی را از گوگل پلی دانلود کنید :

 https://play.google.com/store/apps/details?id=com.dewmobile.kuaiya.zproj.applockz

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *