Warning: sprintf(): Too few arguments in /www/wwwroot/default/wp-content/themes/elegant-magazine/lib/breadcrumbs/breadcrumbs.php on line 254

به اشتراک گذاشتن فایلها از خانه

تمرین از راه دورفضای اجتماعی به معنای این نیست که مجبور باشید از اجتماعی بودن دست بکشید. شما هنوز هم می توانید از راحتی خانه خود با استفاده از زاپیاگو، فایلها و سرگرمی ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!

با تشکر از ویژگی ارسال دریافت از راه دور، می توانید فایلهای خود را به راحتی ارسال کنید و فاصله اجتماعی خود را هم حفظ کنید. چه شما فایلهایی را برای شخصی که در کنار شما زندگی می کند بفرستید و یا چه برای شخصی که در آن طرف کشور زندگی می کند ، دوستان شما می توانند با استفاده از این ویژگی فایلها را دریافت کنند. پس از انتخاب فایلهایی که می خواهید از راه دور ارسال شود ، زاپیاگو یک رمز عبور منحصر به فرد برای شما ایجاد می کند تا با دوست خود به اشتراک بگذارد. این فایلها به محض وارد کردن گذرواژه در برنامه زاپیاگو ، به طور خودکار روی دستگاه دانلود می شوند.

علاوه بر اشتراک فایل ، می توانید به روزرسانی های وضعیت را نیز به اشتراک بگذارید و در زاپیاگو با دوستان خود گپ بزنید. پس از ارسال فایل با شخصی که از برنامه استفاده می کند ، گزینه درخواست دوستی را برای انها بفرستید. هنگامی که آنها درخواست دوست شما را پذیرفتند ، می توانید به روزرسانی های وضعیت و عکس هایی که در لحظه هایشان ارسال می کنند را مشاهده کنید و با استفاده از پیام رسان درون برنامه با آنها گپ بزنید.

دوری از اجتماع بدان معنی است که ما باید درباره نحوه رفتار و برخورد با یکدیگر کمی تعامل کنیم. بازنگری کنید چگونه امروز فایلها را به اشتراک می گذارید و زاپیاگو را دانلود کنید!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *