زاپیا ۵.۹ با سرعت انتقال باورنکردنی

 

با گذشت زمان ، پیشرفت فناوری و سازگاری بشر زندگی ادامه دارد. تنها چیزی که تغییر نمی کند معنای انسان بودن است. ما در شرکت DewMobile کاملاً معتقدیم که یکی از بخشهای اساسی انسان بودن ، توانایی اشتراک است. چه به اشتراک گذاشتن با عزیزانتان و چه صرفاً با آشنایان و دوستان خود ، این اصلی ترین راه ارتباط با دیگران است.

وظیفه ما این است که بهترین تجربه کاربری ممکن را برای شما فراهم کنیم تا بتوانید به راحتی آن را با دیگران به اشتراک بگذارید. اخیراً چندین پیشرفت تکنولوژی بزرگ در فناوری ارتباطات به وجود آمده است ، بنابراین تصمیم گرفته ایم تا Zapya را ارتقاء دهیم تا بتوانیم خدمات بهتری را به شما ارائه دهیم. اکنون هنگام آپدیت Zapya به نسخه 5.9 ، می توانید فایل ها را حتی سریعتر از قبل به اشتراک بگذارید!

در نسخه 5.9 Zapya ، ما تمرکز کارمان را گذاشتیم روی سازگاری برنامه با دستگاه موبایل قدیمی و دستیابی به سریعترین سرعت انتقال. یعنی کاربر اکنون می تواند فایلها را با استفاده از Zapya سریعتر از گذشته به اشتراک بگذارد! اکنون Zapya به منظور پشتیبانی از سریعترین سرعت اشتراک گذاری ممکن برای دستگاه شما تنظیم شده است.

اگر از دستگاه موبایل قدیمی استفاده می کنید ، دیگر نیازی به نگرانی نیست. با جدیدترین نسخه Zapya ، هنوز هم می توانید پرونده ها را به راحتی با Zapya به اشتراک بگذارید. توصیه می کنیم از ویژگی “ایجاد گروه” استفاده کنید تا بتوانید در سریعترین زمان ممکن فایلها را به اشتراک بگذارید.

برای لذت بردن از سرعت انتقال سریعتر ، حتماً برنامه را به روز رسانی کنید!

هنوز زاپیا ندارید؟ همین الان آن را از بازار دانلود کنید!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *