چگونه سرعت انتقال را در زاپیا افزایش دهیم

 

ایا نمی دانید چگونه می توانید سرعت انتقال سریعتر در زاپیا داشته باشید؟ این فیلم را مشاهده کنید تا متوجه شوید برای تنظیم زاپیا  چه کارهایی لازم است انجام دهید!

زاپیا تنظیم شده است تا بتوانید فایلها را با هر فرمت و با هر حجمی به هر سیستم عامل منتقل کنید. با این کار برخی از تنظیمات پیش فرض ممکن است بهترین تنظیمات برای دستگاه شما نباشد. شما این انتخاب را دارید که تنظیمات را در دستگاه خود و برنامه  زاپیا تغییر دهید و از سرعت اتصال خود کاملا راضی و مطمئن باشید.

عوامل مختلفی وجود دارد که هنگام استفاده از نسخه اندروید زاپیا بر سرعت اتصال شما تأثیر می گذارد. چهار عامل اصلی عبارتند از: شما چه نسخه ای از زاپیا را دارید ، دستگاه شما چه نسخه ای از سیستم عامل Android را دارد ، آیا دستگاه شما از فرکانس 5 گیگاهرتز پشتیبانی می کند یا خیر و به چه دستگاهی متصل میشوید. اگر می خواهید در مورد یک عامل خاص اطلاعات کسب کنید ، لطفاً به زمان های زیر مراجعه کنید:

00:46 ورژن زاپیا

01:14 ورژن اندروید

02:22 5GHz

03:44 اتصال دستگاه

ما به شما توصیه می کنیم قبل از تغییر تنظیمات اتصال ، آخرین نسخه زاپیا را به روزرسانی کنید. برای دسترسی به تنظیمات اتصال در زاپیا بر روی نماد “انتقال” که در پایین صفحه قرار دارد کلیک کنید. وقتی صفحه “اتصال به اشتراک” ظاهر شد ، روی نماد “تنظیمات اتصال” (نماد بلوتوث) که در وسط صفحه ردیف دوم شش نماد است کلیک کنید. اگر از آخرین نسخه زاپیا استفاده نمی کنید  نمادی که برای باز کردن منوی تنظیمات اتصال کلیک می کنید “تنظیم گزینه های Wi-Fi” نامیده می شود.

1 thought on “چگونه سرعت انتقال را در زاپیا افزایش دهیم

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *