برنامه ای برای کمک به والدین شاغل

حفظ تعادل بین زندگی و کار، وقتی پدر یا مادر کار می کنند ممکن است گاهی اوقات غیرممکن به نظر برسد. شما نه تنها باید مطمئن شوید که کارهایتان را درست انجام داده اید،  بلکه باید از بچه خود نیز مراقبت کنید. اجازه دهید MyDearest  کمی از بارها را از دوش شما بر دارد.

MyDearest  یک مکان یاب دقیق خانواده و ابزار نظارت والدین است که برای کمک به خانواده ها در برقراری ارتباط و نظارت بر استفاده از تلفن ساخته شده است. در تقویم گروهی ، شما و اعضای خانواده می توانید فعالیت ها و قرارهای آینده را همه در یک مکان به اشتراک بگذارید. به این ترتیب دیگر از برنامه های همدیگر از قبل با خبر هستید. همچنین می توانید با استفاده از گپ گروهی ایمن ، گپ بزنید و فایلها را با یکدیگر به اشتراک بگذارید.

اگر می خواهید در حین کار کودک خود را زیر نظر داشته باشید، کافی است در MyDearest با او یک رابطه مراقبت درست کنید. پس از ایجاد رابطه مراقبت، گزارش استفاده از برنامه آنها را دریافت خواهید کرد و می توانید از طریق اشتراک صفحه نمایش از راه دور پشتیبانی کنید. همچنین اگر می خواهید از تلفن خود استفاده می کنند ، اگر قادر به استفاده از آن نیستید ، می توانید از راه دور صفحه تلفن را قفل کنید.

علاوه بر نظارت بر میزان استفاده از تلفن فرزندتان، همچنین می توانید هنگام استفاده از MyDearest ، لوکیشن آنها را پیگیری کنید. با کلیک ساده بر روی صفحه نقشه ، می توانید محل فرزندتان را در زمان واقعی مشاهده کنید. به این ترتیب می توانید با خیال راحت اطمینان داشته باشید که آنها از مدرسه به خانه رسیده اند. همچنین گزارش موقعیت مکانی 14 روزه آنها را دریافت خواهید کرد تا بتوانید ببینید کجاها بوده اند.

زندگی ارامی داشته باشید.

برنامه ی MyDearest را همین امروز دانلود کنید.

Android Version: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.dewmobile.kuaibao.gp&hl=en_US&gl=US

 

iOS Version: https://apps.apple.com/us/app/mydearest/id1501325928

 

1 thought on “برنامه ای برای کمک به والدین شاغل

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *