به آخرین نسخه زاپیا به روزرسانی کنید

ما مفتخریم که اعلام کنیم که به‌روزرسانی جدید زاپیا اکنون در دسترس است! نسخه 6.2 از انتقال برنامه های اندروید ایجاد شده در قالب جدیدی به نام Android App Bundle (AAB) پشتیبانی می کند و به شما امکان می دهد برنامه های دریافتی ایجاد شده در فرمت AAB و همچنین برنامه های موجود منتشر شده درAndroid (APK)  را به اشتراک بگذارید و نصب کنید.

[maxbutton id=”1″ url=”https://play.google.com/store/apps/details?id=com.dewmobile.kuaiya.play&hl” text=”Update” ]

APK  فرمت فایلی است که اندروید برای برنامه های خود استفاده می کند و شامل تمام عناصری است که یک برنامه برای نصب صحیح روی دستگاه شما نیاز دارد  .AAB  یک قالب آپلود جدید است. این شامل تمام مؤلفه‌های ساخت APK است و فایل‌های APK را برای دستگاه خاص شما تولید می‌کند، به این معنی که کاربران دانلودهای کوچک‌تر و بهینه‌تری را دریافت می‌کنند.

از آنجایی که بسیاری از توسعه دهندگان Google Play از APK به AAB تغییردادند، مهندسان ما سخت کار کردند تا مطمئن شوند کاربران زاپیا می توانند هر دو فرمت برنامه Android موجود را انتقال، دریافت و نصب کنند.

 

برای بهترین تجربه اشتراک گذاری شما، در حال حاضر کاربران خود را دعوت میکنیم که همیشه از آخرین نسخه برنامه ما در فروشگاه موجود است استفاده کنند. برای بررسی نسخه‌ای که دارید، لطفاً به من – تنظیمات – تنظیمات بیشتر – بررسی به‌روزرسانی‌ها بروید.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *