ایا از تبلیغات خسته شده اید؟ به زاپیا وی ای پی ملحق شوید

آیا از تبلیغات زیاد اذیت می شوید؟  عضو VIP Zapya شوید!  ما بهترین ایده را برای شما داریم: فقط با 0.99 دلار، می توانید به مدت 6 ماه از اشتراک گذاری فایل بدون آگهی لذت ببرید!  شما به‌عنوان یک عضو VIP Zapya، به تمام ویژگی‌های زاپیا بدون تبلیغات دسترسی خواهید داشت و شما تاج VIP مخصوص را در پروفایل خود دریافت خواهید کرد.

 به دست اوردن این اشتراک بسیار راحت است:

  • با کلیک بر روی من در گوشه سمت راست پایین صفحه اصلی به بخش «من» زاپیا بروید.
  • «فعال کردن VIP» واقع در زیر نام مستعار خود را انتخاب کنید.
  • اطلاعات را بخوانید و در صورت موافقت روی دکمه Subscribeکلیک کنید.

 اشتراک از طریق Google Play انجام می شود تا از اطلاعات شما محافظت شود و پرداخت مطمئن باشد.

 اگر یک عضویت VIP خریداری کنید، اشتراک شما به طور خودکار از طریق Google Play در پایان دوره فعال (6 ماه) تمدید می شود مگر اینکه لغو کنید.  می‌توانید تاریخی که Google Play عضویت VIP Zapya شما را تمدید می‌کند، در صفحه اشتراک‌ها در Google Play مشاهده کنید.  می‌توانید با ورود به حساب Google Play خود و رفتن به اشتراک‌ها، عضویت VIP خود را در هر زمانی که می خواهید لغو کنید.  پس از لغو کردن عضویت، تا پایان 6 ماه از امتیازات VIP Zapya بهره مند خواهید شد.

 همین امروز عضو VIP Zapya شوید!

 *لطفاً توجه داشته باشید که باید 24 ساعت قبل از تاریخ تمدید درج شده در Google Play عضویت خود را لغو کنید که تا 6 ماه دیگر از هزینه آن جلوگیری شود.  همه اشتراک‌ها در Google Play به‌طور خودکار تمدید می‌شوند مگر اینکه بها توجه به دستورعمل های Google Play اشتراک خود را لغو کنید.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *