با زاپیا گوشی خود را به ماوس تبدیل کنید

 در حالی که بسیاری از مردم هنوز از ماوس برای لپ تاپ خود استفاده می کنند، برخی از افراد به جای آن از دستگاه های اندرویدی خود استفاده می کنند.  ممکن است فکر کنید، “چرا باید از گوشی هوشمند خود به عنوان ماوس استفاده کنم؟”  در موقعیت های زیادی ممکنه که این گزینه بسیار مفید باشد.  برای مثال، تاچ پد لپ تاپ شما کار نمی کند، ماوس معمولی ندارید، یا باید لبتاب شخصی خود را کنترل کنید تا یک ارائه مهم را از راه دور ارائه دهید.  برای استفاده از تلفن خود به عنوان ماوس، باید یک برنامه دانلود کنید، اما اگر زاپیا را قبلاً نصب شده است، تنها کاری که باید انجام دهید این است که دستگاه اندروید خود را به لبتاب متصل کنید.

زاپیا می تواند دستگاه تلفن همراه شما را به یک کنترل از راه دور کاربر پسند برای رایانه شما تبدیل کند!  راه اندازی اتصال آسان است:

  • مطمئن شوید که زاپیا روی رایانه شخصی و دستگاه اندرویدی شما نصب و باز است.
  • در رایانه شخصی خود، روی «پیوستن به گروه» کلیک کنید، آواتار دستگاه Androidخود را جستجو کنید، یا روی «ایجاد گروه هات اسپات» کلیک کنید و از تلفن خود برای اسکن کیو ار کد نمایش داده شده روی دسکتاپ خود استفاده کنید.
  • هنگامی که اتصال برقرار شد، یک پنجره بازشو در زیر آواتارهای گوشی شما ظاهر می شود.
  • روی Control PCکلیک کنید و گوشی هوشمند شما به یک کنترل از راه دور با رابط ماوس ساده با دکمه‌هایی برای کلیک‌های چپ و راست و صفحات بالا و پایین تبدیل می‌شود.

 با زاپیا می‌توانید فایل‌ها را به‌صورت آفلاین و آنلاین به اشتراک بگذارید، چت کنید، به موسیقی گوش دهید، ویدیوهای کوتاه تماشا کنید و حتی رایانه شخصی خود را از راه دور کنترل کنید!

2 thoughts on “با زاپیا گوشی خود را به ماوس تبدیل کنید

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *