اشتراک گذاری و تبدیل فایلها

 مهم نیست که چه کاری انجام می دهید، گاهی اوقات لازم‌ میشه فایل ها را از یک فرمت به فرمت دیگر تبدیل کنید.  انجام این کار از طریق لپ تاپ بسیار ساده تر است.  اما اگر فقط گوشی در دسترس باشد چی؟ با نصب یک برنامه برای رفع نیازهای تبدیل شما گزینه خوبی است.  اگر به دلیل نداشتن فضای خالی نمی‌خواهید اپلیکیشنی را نصب کنید، می‌توانید وارد حساب Zapya Transfer PRO خود شوید و دسترسی نامحدودی به ویژگی‌های تبدیل فایل داشته باشید.  علاوه بر این، شما قادر هستید تا 10 گیگابایت را به طور همزمان انتقال دهید.

 Zapya Transfer یک پلت فرم اشتراک گذاری فایل است که می توانید بدون ایجاد حساب کاربری در چندین دستگاه به آن دسترسی داشته باشید.  اگرچه، وقتی وارد حساب Zapya Transfer Pro خود می‌شوید، می‌توانید قابلیت‌های خود را با استفاده از ویژگی تبدیل فایل آنلاین گسترش دهید.  ویژگی تبدیل فایل آنلاین به شما این امکان را می دهد که ویدیوها را رمزگذاری و فشرده کنید، صدا را از ویدیو استخراج یا حذف کنید، تصاویر را تبدیل و فشرده کنید، صدا را رونویسی کنید و فایل های GIF ایجاد کنید.

  اکنون شما می توانید حساب خود را تنها با 1 دلار در ماه یا 10 دلار در سال ارتقا دهید!

 تبدیل بسیار آسان است:

 1) فایل/فایل های خود را در Zapya Transfer آپلود کنید.

 2) روی “تبدیل فایل های آپلود شده” کلیک کنید.

 3) روی “تبدیل” کلیک کنید و گزینه مورد نیاز خود را انتخاب کنید.

 4) فرمت و کیفیت مورد نظر را انتخاب کنید.

 5) “تبدیل” یا “دانلود” را کلیک کنید.

Zapya Transfer فقط یک پلتفرم اشتراک گذاری فایل نیست، بلکه مجموعه ای از ابزارها است.  کاربر Zapya Transfer شوید و با ما به اشتراک بگذارید!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *