تجربه اشتراک فایل خود را ارتقا دهید

 اشتراک گذاری فایل آنلاین چیزی است که همه با آن آشنا هستند، چه برای یک شرکت کار کنید، چه شغل آزاد یا فقط بخواهید فایل ها را برای خانواده و دوستان خود ارسال کنید. آیا نمی دانید چه پلتفرمی می تواند تمام نیازهای اشتراک گذاری فایل شما را برآورده کند؟

به اسانی از www.zapyatransfer.com دیدن کنید و از تجربه اشتراک‌گذاری فایل لذت ببرید. اگر هنوز با Zapya Transfer آشنا نیستید، این یک پلتفرم اشتراک گذاری فایل است که می‌توانید در چندین دستگاه (از گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ گرفته تا لبتاب) بدون اینکه شما مجبور باشید حساب کاربری درست کنید. آپلود و اشتراک گذاری فایل ها را بسیار اسان است، چه فایل ها را انتخاب کنید و چه بکشید و رها کنید. می‌توانید تا 1 گیگابایت را در یک زمان بدون حساب کاربری ارسال کنید. این پلتفرم یک کد 6 رقمی یا یک لینک ایجاد می کند که به مدت هفت روز در دسترس خواهد بود و می توانید آن را با دیگران به اشتراک بگذارید.

با ثبت نام برای یک حساب رایگان، می‌توانید تا 2 گیگابایت انتقال دهید و به ویژگی‌های اضافی مانند اشتراک‌گذاری از طریق ایمیل، پیش‌نمایش عکس و پیش‌نمایش ویدیو دسترسی پیدا کنید.

نسخه Pro قابلیت‌های اشتراک‌گذاری فایل شما را گسترش می‌دهد. حساب‌های حرفه‌ای به شما امکان می‌دهند تا ۱۰ گیگابایت را به اشتراک بگذارید و به ویژگی‌های تبدیل فایل نامحدود دسترسی داشته باشید. این بدان معناست که می توانید پس از دریافت یا آپلود فایل ها، انها را تبدیل کنید، فایل ها را فشرده کنید و صدا را رونویسی کنید. همین امروز حساب خود را با فقط ۱ دلار در ماه یا ۱۰ دلار در سال ارتقا دهید!

Zapya Transfer بیش از یک پلتفرم اشتراک گذاری فایل است، بلکه مجموعه ای از ابزارها است. کاربر Zapya Transfer شوید و با ما به اشتراک بگذارید!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *