گپ رمزگذاری شده اکنون در زاپیاگو

زاپیاگو گام بزرگ بعدی خود را تلاش برای تبدیل شدن به بهترین بستر اجتماعی خصوصی موجود در پیش گرفته است. کاربران زاپیاگو با جدیدترین نسخه خود ، هم اکنون می توانند از گپ رمزگذاری شده برای ارسال پیام های ایمن به دوستان خصوصی نزدیک خود استفاده کنند.

با دوستان خود در تماس باشید بدون اینکه به حفظ حریم خصوصی خود با ویژگی جدید چت رمزگذاری شده که اکنون در زاپیاگو موجود است بپردازید. گپ رمزگذاری شده این اطمینان را می دهد که فقط شما و شخصی که در حال گفتگو هستید فقط قادر به مشاهده محتوای گپ هستید. برای محافظت بیشتر از حریم خصوصی ، گپ رمزگذاری شده پس از مشاهده ، تاریخچه ی چت را در چند لحظه پاک می شود. به این ترتیب ، هیچ شخص ثالث دیگری ، حتی زاپیاگو، نمی تواند محتوای گپ رمزگذاری شده شما را مشاهده کند.
زاپیاگو یکی از معدود برنامه هایی است که به شما امکان می دهد لحظه ها و فایل های خود را فقط با افراد نزدیک به اشتراک بگذارید. علاوه بر ویژگی چت رمزگذاری شده ، زاپیاگو با محدود کردن افراد ناشناس به ارسال پیام و درخواست دوستان ، از حریم خصوصی شما محافظت می کند. هیچ ضمانتی از دوست پیشنهادی در برنامه وجود ندارد ، به این ترتیب شما خوداتن باید کنترل کنید که چه کسی را به حلقه خصوصی خود اضافه کنید.
اگر به دنبال برنامه ای برای انتقال فایل ها و به اشتراک گذاری خصوصی با دوستان خود هستید ، دیگر بهتر از زاپیاگو نیست و به دنبال ان نباشید.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *