ساختار جدید خصوصی رسانه های اجتماعی

الان همه به رسانه های اجتماعی روی آورده اند تا در این مواقع با دوستان و خانواده خود در ارتباط باشند. به همین دلیل، استفاده از اپلیکیشن هایی مانند فیس بوک و اینستاگرام بسیار زیاد شده است. چندین سال است که به پست هایی که شما گذاشتید اضافه شده، ان ها به کلیه محتواهایی که شما دارید فشار می آورند، و روز به  روز به  ان افزوده می شود. بهتر نیست که مجدداً در یک فضای اجتماعی شروع به کار کنید که به محتوای پیشنهادی شما فشار نیاورد و فقط افرادی که دوست دارید می توانند با شما در آن ارتباط برقرار کنند؟

چرا زاپیا را امتحان نکنید؟ زاپیاگو به شما امکان می دهد بدون اینکه حریم شخصی شما به خطر بیفتد، در فضای مجازی باشید. می توانید با به اشتراک گذاشتن فایلها به یکدیگر از راه دور و آفلاین ، حلقه خصوصی دوستان نزدیک خود را بسازید. پس از اینکه فایلها را برای آنها به اشتراک گذاشتید ، می توانید یک درخواست دوستانه برای آنها ارسال کنید و فضای مجازی کاملاً خصوصی را باز کنید.

در فضای مجازی خصوصی زاپیاگو، هیچ پیشنهاد دوستان دوست شما یا پست پیشنهادی به دیگران وجود ندارد. این بدان معناست که می توانید به روزرسانی ها و عکس های وضعیت را با حلقه خصوصی دوستان خود به اشتراک بگذارید و پست های آنها را بدون مزاحمت مشاهده کنید.این شما هستید که فقط کنترل می کنید چه کسی را به حلقه خصوصی دوستان نزدیک خود اضافه کنید و میتوانید پست های آنها را ببینید.

با پیام رسان درون برنامه، می توانید بدون نفوذ به حریم خصوصی شما، با دوستان خود در تماس باشید. فقط افرادی که به عنوان دوست در زاپیاگو به آنها اضافه کرده اید می توانند برای شما پیام ارسال کنند و شما پیام هایی از افراد غریبه دریافت نمیکنید. همچنین می توانید از گزینه چت رمزگذاری شده استفاده کنید تا اطمینان داشته باشید که فقط شما و شخصی که در حال گفتگو هستید میتوانید از محتوای چت استفاده کنید. چت رمزگذاری شده پس ازچند لحظه مشاهده چت را خود به خود پاک می کند.

از همه  شلوغی های فضای مجازی فاصله بگیرید و کمی استراحت کنید و به طور خصوصی لحظه ها و فایلها ی ارزشمند خود را با کسانی که در نزدیکی شما هستند در زاپیاگو به اشتراک بگذارید.

3 thoughts on “ساختار جدید خصوصی رسانه های اجتماعی

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *