ماموریت ما در خانه

روزتون بخیر، دوستان عزیز. وظیفه شما این است که باید انتخاب کنید و بپذیرید، که ان کمک به متوقف کردن انتشار کرونا است. ویروس کرونا تقریبا همه گیراست و برهمه کشورهای جهان تاثیر گذاشته است و ما به کمک شما نیاز داریم تا از انتشار بیشتر آن جلوگیری کنیم. شما می توانید این کار را با ماندن در خانه انجام دهید و اگر واقعا مجبور نیستید از بیرون رفتن خودداری کنید، فاصله ی اجتماعی را تمرین کنید. این اقدامات شما موجب نجات جان انسانهای دیگر خواهد شد.

اگر به دنبال فعالیتهایی در زمان قرنطینه هستید، در اینجا چند پیشنهاد جالب برای شما داریم :

با خانواده خود وقت بگذارید. یکی دیگه از قسمت های قرنطینه این است که به ما این فرصت را می دهد تا با خانواده های خود وقت بیشتری بگذرانیم. امروزه همه ما مشغول کار، مدرسه و چیزهای دیگرهستیم که مانع از گذراندن وقت کافی با مهمترین افراد زندگی ما می شود. بگذارید از این فرصت استفاده کنیم و از در کنار خانواده بودن استفاده کامل را ببریم.

چیزی جدید بیاموزید. اگر بیشتر وقت خود را با دوستان خود میگذرانید، چرا سعی نمی کنید دانش خود را گسترش دهید؟ ما در عصری زندگی می کنیم که اطلاعات به راحتی بصورت آنلاین و در تلفن همراه ما در دسترس است. ما می توانیم از دوره های آنلاین را برای ارتقاء مهارت های کاری و دانش خود استفاده کنیم،  یک برنامه را برای یادگیری یک زبان جدید پیدا کنیم و فیلم هایی درباره چگونگی بهبود مهارت های آشپزی خود مشاهده کنیم. شما گزینه های بسیاری دارید، شما میتوانید از پیشنهاد های زیردیدن کنید.

Crash Course: در مورد تاریخ جهانی ، جامعه شناسی ، فیزیک ، فلسفه ، اساطیر و سایر مباحث از طریق فیلم های طنز آمیز توسط متخصصان اطلاعات کسب کنید!

دولینگو: با این نرم افزار رایگان یک زبان جدید بیاموزید که یادگیری را سرگرم کننده می کند!

فیلیمو : به کمک این سرویس می توانید هزاران فیلم و سریال متنوع را بصورت آنلاین تماشا کنید.

لاندا: دستور العمل های جدید و مهیج را پیدا کنید که می توانید برای شما و خانواده تان درست کنید!

            سلام سینما: اهل سینما و تماشای فیلم هستید؟ نمیدانید چه فیلمی ببینید؟

             اپلیکیشن “سلام سینما” یک همراه همیشگی برای طرفداران فیلم است که به کمک آن

             میتوانید آخرین اخبار و آنونس های  فیلم ها، رای کاربران، نقدهای منتقدین و … را ببینید.

شروع به خواندن. آخرین باری که نشستید و کتاب خواندید ، کی بود؟ برای برخی از افراد، سالها می گذرد که کتاب خواندن را کنار گذاشته اند . اما حالا که وقت دارید، یک کتابی که بهش علاقه داری را انتخاب کنید همراه یک لیوان چایی داغ و با مقداری اسنک میل کنید و لذت ببرید! اگر هیچ کتابی در خانه ندارید، می توانید کتاب های مدرن و کلاسیک را از طریق تلفن خود با استفاده از اپلیکیشن های زیر بخوانید یا کتابی را از به صورت رایگان دانلود کنید.

“Bookmate” و “Project Gutenberg”

شروع به ورزش کنید. به دلیل اینکه سالن های بدنسازی بسته شده اند ، به این معنی نیست که باید ورزش کردن  را متوقف کنید. به راحتی می توانید در خانه ورزش کنید. و اگر به طور عادی ورزش نمی کنید، این زمان بسیار خوبی است برای شروع! این کار نه تنها بدن شما را مناسب می کند بلکه به شما در آزادسازی استرس و قوی و سالم شدن نیز کمک می کند. برنامه های کاربردی موبایل مانند:

 “Pocket Yoga” و “Map My Fitness Work Trainer” .

یک مسابقه فیلم یا سریال تلویزیونی داشته باشید. بالاخره ما وقت داریم که همه فیلم ها و سریال هایی که برای تماشای آنها منتظر بودیم را تماشا کنیم! همچنین می توانید با دوستان خود هماهنگ کنید و بدون اینکه خانه های خود را ترک کنید ، با انها فیلم را همزمان شروع کنید!

بازی های ویدئویی کنید.  بازی های ویدئویی آنلاین با نگه داشتن ذهن شما را مشغول میکند،  هیجان می تواند به شما کمک کند از یکنواختی زندگی روزمره فرار کنید. با انجام بازی ها می توانید به چیز دیگری غیر از آنچه در خبرهاست توجه کنید. همچنین لازم نیست هنگام بازیهای ویدیویی نگران فاصله اجتماعی نباشید. می توانید با دوستان خود بازیهای چند نفره انجام دهید.

با “ریکوردزی”(ضبط کننده بازی) برای ضبط گیم پلی خود و با دوستان خود به اشتراک بگذارید!

فیلمهای کوتاه را در زاپیا تماشا کنید. اگر احساس تماشای فیلم یا سریال تلویزیونی ندارید اما هنوز می خواهید چیزی تماشا کنید، شما می توانید در زاپیا انواع فیلمهای کوتاه را برای تماشا پیدا کنید!

بازی کردن در گوشی. هزاران بازی در دسترس است که می توانید برای بازی در دستگاه تلفن همراه خود دانلود کنید. اگر در انتخاب بازی مشکلی دارید، می توانید  “زاپیا مینی گیم”را دانلود کنید و انواع بازی های آنلاین را در اختیار داشته باشید که هر زمان که بخواهید می توانید بازی کنید. می توانید با دوستان خود بازی کنید یا اجازه دهید برنامه شما را با بازیکن دیگری مطابقت دهد تا بتوانید در هر زمان بازی کنید.

مهم نیست از کجا هستید یا اکنون کجا هستید ،

همه ما در این جمع با هم هستیم.

بیایید این وظیفه را با هم تمام کنیم!

1 thought on “ماموریت ما در خانه

  1. تشکر ازپیامهای مفید تان به امیدخدمت بیشر تان درامور محو ویروس کرونا درجهان سپاسگزارم

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *