قابلیت جدید اتصال با لرزش

کاربران عزیز ، زایپا به اطلاع شما می رساند که شما هم اکنون میتوانید از قابلیت جدید اتصال با لرزش تلفن همراه استفاده کنید. این راه جدید آسان ترین راه اشتراک گذاری فایل ها بین دو دستگاه اندروید می باشد . این قابلیت جدید این امکان را فراهم می کند تا دو دستگاه تلفن با لرزاندن هم زمان تلفن همراه خود به

یکدیگر متصل شوند و بدون استفاده از اینترنت محتوی تلفن همراه خود را به اشتراک بگذارند .

دانلود جدیدترین نسخه زاپیا 

http://blog.izapya.com/2019/01/23/zapya-introduces-shake-to-connect-feature/  

راه دیگر اتصال دو دستگاه ایجاد یک کد کیو آر و اسکن آن توسط دستگاه دیگر میباشد . شما می توانید با اسکن کد کیو آر وارد گروه مخصوص اشتراک گذاری شوید . اما قابلیت جدید به نسبت با قابلیت قبلی سریع تر و آسان تر می باشد و همینطور نیازی به وارد کردن رمز ورود نیست . تنها با لرزاندن هم زمان دو دستگاه تلفن در طی چند ثانیه ارتباط برقرار می شود .

این قابلیت تنها در آخرین نسخه ی زاپیا (نسخه ی 5.7.5 ) وجود دارد . با به روز رسانی تلفن همراه خود تا بتوانید از این قابیت سریع که سریع ترین و آسان ترین راه اشتراک گذاری بدون اینترنت می باشد استفاده کنید . با استفاده از این قابلیت شما می توانید بدون گذر از مراحل اسکن کردن و ایجاد گروه مستقیما به قسمت اشتراک گذاری فایل ها بروید . به خاطر داشته باشید که این قابلیت مخصوص دو دستگاه تلفن دارای سیستم عامل اندروید می باشد .

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *