تشکر و پشتیبانی از مدافعان سلامت

ما میخواهیم از ته دل قدردانی کنیم ازهمه افرادی که در خط مقدم کارمی کنند تا دراین وضعیت سالم بمانیم. افرادی مثل کادر درمانی ، کارمندان پستی ، فروشگاه های مواد غذایی ، داروخانه ها ، رفتگران عزیز، خبرنگاران و سایر افراد است که باید هر روز خانه خود را ترک کنند تا اطمینان حاصل کنند که ما از خدمات و لوازم مورد نیاز خود برخوردار باشیم . ما نمی توانیم به اندازه کافی از شما بخاطراینکه زندگی و سلامت خود را هرروز به خطر میندازید قدردانی کنیم.

بسیاری از ما در این مدت قادریم در کنار خانواده های خود در خانه بمانیم. برخی از ما چاره ای نداریم، زیرا به دلیل ویروس کار خود را از دست دادیم ، اما حداقل سلامتی ما در خطر نیست. ماندن در خانه نه تنها عزیزان و خودمان را ازویروس کرونا محافظت می کند بلکه افرادی که در خط مقدم هستند را نیزمحفوظ میدارد.

به غیر از ماندن در خانه ، ما می توانیم کمک کنیم با درک و صبر بیشتری در کنار یکدیگر باشیم. همه ما حس اضطراری و عادی را تجربه می کنیم اما ما نمیتوانیم مانند کسانی که در معرض این بیماری هستند ترس و وحشت را کامل درک کنیم ، فقط میتوانیم از طریق اخبار و تصاویری که از کسانی که بیمار شدند بشنویم و بفهمیم ، آیا شما این وضعیت وخیمی را که همه ما در آن هستیم را درک میکنید ؟

آنها رفتند تا برای حفظ جان ما کار کنند ، پس بیایید بخاطر انها در خانه بمانیم

6 thoughts on “تشکر و پشتیبانی از مدافعان سلامت

  1. خدا حفظشون کنه که انقدر از خودگذشتگی کردن بخاطر برگرداندن سلامتی دیگران

  2. (ربنا یجزیک خیر ا یا (سلامت
    Thank you (slamt)
    (بہت شکریہ جناب (سلامت

  3. تشکر و قدردانی میکنم از زحمات شما دلاوران صحنه سلامت ،امیدوارم سالم و خوب و موفق باشید. خداوند متعال اجرتان دهد.

  4. تشکر از شما حافظان بشریت شما قابل قدر هستید بخاطر شما درخانه هستیم

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *