انتقال فایل انلاین به صورت رایگان

آیا به دنبال یک روش سریع و آسان برای اشتراک گذاری آنلاین فایلها به صورت رایگان هستید؟ انتقال زاپیا را امتحان کنید!     Zapya Transfer یک پلتفرم رایگان برای اشتراک گذاری فایل است که فضای ذخیره سازی موقت را فراهم می کند.

ما Zapya Transfer را ایجاد کردیم تا کاربران به راحتی بتوانند فایلها را با افراد در سراسر جهان به اشتراک بگذارند.     درZapya Transfer می توانید فایلهایی را با هر قالبی آپلود ، ذخیره موقت و دانلود کنید. این طرح تمیز و ساده درست شده تا شما یک محل یک مرحله ای برای نیازهای اشتراک فایل از راه دور داشته باشید.

به سادگی بر روی بارگذاری کلیک کنید ، فایلها یی را که می خواهید به طور موقت روی فضای ما ذخیره شود انتخاب کنید و سپس وب سایت یک رمز عبور و لینک منحصر به فرد برای فایلها ایجاد می کند. وقتی فایلها را در Zapya Transfer  بارگذاری می کنید ، آنها به مدت هفت روز در فضای سایت ما ذخیره می شوند و فقط افرادی که رمز عبور را با آنها به اشتراک می گذارید می توانند دانلود و مشاهده کنند. پس از هفت روز ، فایلها برای همیشه از فضای ما پاک می شوند.

نسخه فعلی Zapya Transfer نیازی به ثبت نام یا ایجاد حساب کاربری ندارد تا بتوانید به صورت ایمن فایلها را منتقل کنید و در حالت ناشناس آنلاین بمانید. ما قصد داریم برای بهبود تجربه کلی کاربران ، Zapya Transfer را به طور مداوم به روز کنیم. به زودی نسخه وی ای پی سرویس را اضافه خواهیم کرد که دارای ویژگی های اضافی خواهد بود.

قبل از اشتراک یا دانلود فایلها از Zapya Transfer ، لطفا مطمئن شوید که قوانین و شرایط را خوانده و درک کرده اید. وب سایت در حال حاضر فقط به زبان چینی و انگلیسی در دسترس است. اگر می خواهید این وب سایت به زبان دیگری ارائه شود ، لطفاً در بخش نظرات به ما اطلاع دهید یا از طریق این ادرس feedback@dewmobile.net به ما نظراتتان را ایمیل کنید.

3 thoughts on “انتقال فایل انلاین به صورت رایگان

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *