توضیحات مجوزهای زاپیاگو

حریم شخصی شما خیلی مهم است و آنچه تصمیم دارید با دیگران به اشتراک بگذارید کاملاً به خود شما بستگی دارد. شما خودتان اجازه میدهید چه مجوزهایی در دسترس برنامه باشه. ما این مقاله را برای کمک به شما در درک اینکه چرا هنگام استفاده از زاپیاگو به برخی از مجوزها نیاز است، درست کرده ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر به مطالعه ادامه دهید.

ما برای درخواست مجوز از شما کانالهای مناسبی را طی کرده ایم و از طرف Google Play و Apple مجاز به استفاده از آنها در Zapya Go شده ایم. اگر مجوز آنها را نداشتیم ، Zapya Go در این برنامه ها در دسترس نخواهد بود. با مراجعه به موارد زیر می توانید در مورد فرآیندی که طی کردیم بیشتر بدانید:

اشتراک گذاری فایل کار اصلی Zapya Go است. تمام مجوزهایی که درخواست می کنیم مستقیماً به این قابلیت اصلی و سایر ویژگی های موجود در Zapya Go مربوط می شوند. در زیر مجوزها، درخواست های Zapya Go به ترتیب حروف الفبا همراه با توضیحاتی در مورد نیاز هر یک از آنها ذکر شده است.

بلوتوث

این مجوز برای انجام هرگونه ارتباط مرتبط با بلوتوث مانند ایجاد اتصال و انتقال داده ضروری است. هنگامی که یک برنامه Android از ویژگی های مربوط به بلوتوث استفاده می کند، لازم است اجازه دسترسی به مکان دقیق دستگاه را درخواست کنید. بلوتوث برای اسکن سایر دستگاه های بلوتوث از مکان دقیق استفاده می کند و به سایر دستگاه های بلوتوث اجازه می دهد دستگاه شما را تشخیص دهند. Google OS و iOS ما را ملزم به درج این مجوز در Zapya Go کرده است تا شما بتوانید دستگاههای اطراف را پیدا کنید.

دوربین

Zapya Go درخواست دسترسی پیدا کردن به دوربین دستگاه شما را دارد تا بتوانید کدهای QR را اسکن کنید ، عکس بگیرید و فیلم ضبط کنید. اگر می خواهید فایلها را دریافت کرده و از طریق کیو ار کد به یک گروه بپیوندید ، Zapya Go نیاز به دسترسی به دوربین دستگاه شما را دارد همچنین اگر می خواهید برای تنظیم آواتار خود عکسی بگیرید یا در چت خصوصی ارسال کنید ، برنامه باید بتواند از دوربین دستگاه شما استفاده کند.

مخاطب

Zapya Go درخواست دسترسی به لیست مخاطبین دستگاه شما را دارد تا بتوانید اطلاعات تماس را با دیگران به اشتراک بگذارید. همچنین به Zapya Go این امکان را به شما می دهد تا هر مخاطبی که با شما به اشتراک گذاشته شده است را بر روی دستگاه خود ذخیره کنید. وقتی این مجوز را فعال کردید ، می توانید مخاطبین دستگاه خود را با استفاده از ویژگی همانندسازی تلفن به دستگاه دیگری منتقل کرده و یا همگام سازی کنید.

مجوز مکان

همه برنامه های اشتراک فایل به این اجازه نیاز دارند تا قبل از برقراری اتصال بتوانند اسکن بلوتوث و یا نقطه اتصال Wi-Fi را فعال کنند. به زبانی ساده تر، اجازه مکان لازم است تا دستگاه شما بتواند با دستگاه های دیگر ارتباط برقرار کند. درخواست اتصال ، دریافت اتصال ، برقراری اتصال و انتقال داده ها لازم است. اطلاعات مکان شما هرگز با شرکت به اشتراک گذاشته نمی شود.

اگر Zapya Go را بر روی دستگاه iOS خود نصب کرده باشید ، از مجوز مکان برای بازیابی آدرس MAC از دستگاه شما استفاده می شود. اکانت Zapya Go شما مستقیماً به دستگاه شما وصل شده است تا برای ایجاد حساب کاربری مجبور نشوید یک حساب دیگر یا آدرس ایمیل را وارد کنید. با استفاده از آدرس MAC برای وصل کردن حساب با دستگاه خود ، اطمینان حاصل کنید که می توانید ناشناس بمانید و برای استفاده از Zapya Go نیازی به اشتراک گذاری اطلاعات شخصی ندارید. بنابراین اگر اجازه مکان را فعال نکنید ، قادر به ایجاد حساب کاربری نخواهید بود.

حالت دستگاه

اگر Zapya Go را روی دستگاه Android خود نصب کرده اید ، Zapya Go برای بازیابی شناسه منحصر به فرد دستگاه باید به حالت تلفن شما دسترسی داشته باشد. شناسه منحصر به فرد دستگاه هنگامی استفاده می شود که می خواهید فایلها را به اشتراک بگذارید تا دستگاه خود را به عنوان یکی از دستگاه های درگیر در انتقال شناسایی کنید. همچنین برای وصل کردن حساب Zapya Go شما به گوشی استفاده می شود تا مجبور نشوید برای ایجاد حساب کاربری ، یک حساب دیگر مثل اینستاگرام یا آدرس ایمیل را وارد کنید.

همچنین برای دسترسی به وضعیت تلفن نیز لازم است تا تشخیص دهد آیا از داده تلفن همراه یا Wi-Fi استفاده می کنید. شما این گزینه را دارید که تنظیمات اتصال WiFi خود را در Zapya Go تنظیم کنید بنابراین برنامه باید بداند که آیا از داده ها یا Wi-Fi استفاده می کنید تا مطابق با تنظیمات شما تنظیم شود. با کلیک روی نماد گوشه سمت راست بالای صفحه اصلی Zapya Go و انتخاب “تنظیم گزینه های WiFi” می توانید گزینه های Wi-Fi خود را تنظیم کنید.

عکسها

این اجازه به Zapya Go اجازه می دهد گالری عکس تلفن شما را باز کند و تصاویر را از آن اپلود کند. شما می توانید عکس ها را در Zapya Go برای تغییر اواتار عکس بارگذاری کنید ، برای بقیه در چت خصوصی ارسال کنید ، با دیگران به اشتراک بگذارید یا در اکانت خود پست کنید. برای کاربران آیفون ، شما این گزینه را دارید که وقتی به iOS 14 به روزرسانی می کنید اینکه Zapya Go به چه عکس هایی دسترسی داشته باشد را کنترل کنید. می توانید انتخاب کنید که آیا Zapya Go می تواند به گالری عکس کامل دسترسی پیدا کند یا فقط عکس هایی که انتخاب می کنید یا هیچ کدام.

حافظه ذخیره سازی

Zapya Go درخواست دسترسی به فضای ذخیره سازی دستگاه شما را دارد تا بتواند همه فایلهای ذخیره شده در آن دستگاه را شناسایی کند تا شما بتوانید آنها را با دیگران به اشتراک بگذارید. این تصمیم شماست که بخواهید فایلها را با دیگران به اشتراک بگذارید یا نه. این مجوز همچنین به Zapya Go اجازه می دهد تا فایلهایی را که به شما منتقل شده اند بر روی دستگاه خود ذخیره کند. اگر این مجوز غیرفعال باشد ، دیگر نمی توانید از ویژگی های اصلی Zapya Go استفاده کنید.

اگر می خواهید بیشتر بدانید ، لطفاً شرایط و ضوابط (https://zapya.app/zapya_go_policy_en.html) و شرایط خدمات (https://zapya.app/v3/terms_of_service.html) ما را مطالعه کنید. لطفا در صورت داشتن هر گونه سوال یا نگرانی با ما ارتباط  برقرار کنید. می توانید از طریق feedback@dewmobile.net برای ما ایمیل ارسال کنید.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *