چرا در سایت “انتقال فایل زاپیا” حساب کاربری رایگان بسازیم

Zapya Transfer  به روزرسانی شده است بنابراین شما می توانید یک حساب کاربری رایگان درZapya Transfer ایجاد کنید. همچنان می توانید از Zapya Transfer برای انتقال ایمن فایلها مدتی ناشناس بمانید و استفاده کنید ، اما به ویژگی هایی که حساب کاربریZapya Transfer  دارد دسترسی نخواهید داشت. هنگامی که یک حساب کاربری رایگان

ایجاد می کنید ، می توانید:

اشتراک از طریق ایمیل

این ویژگی به شما این امکان را میده که Zapya Transfer از طرف شما ایمیل ارسال کند تا به گیرندگان اطلاع دهد شما برای انها فایل اپلود کرده اید!  این ایمیل شامل کد شش رقمی برای دانلود فایلها ، لینک دانلود و هر پیامی که تصمیم دارید به آن پیوست کنید است. گیرندگان برای دانلود فایلها نیازی به داشتن حساب Zapya Transfer ندارند.

ارسال فایل تا سقف دو گیگابایت

هنگام استفاده از حساب کاربریZapya Transfer  خود می توانید دو برابر بیشتر از زمانی که به طور ناشناس از سایت استفاده میکردید فایل اپلود کنید. بدون حساب کاربری ، فقط می توانید حداکثر 1 گیگابایت فایل ارسال کنید.

مشاهده تاریخچه انتقال

اکنون می توانید با استفاده از Zapya Transfer  کلیه فایلهایی را که به اشتراک گذاشته اید را ردیابی کنید. در بخش Transfer History  نام فایلهایی که بارگذاری کرده اید و کد شش رقمی پیوست شده به آنها همه لیست شده است. فقط تا زمانی که فایلها منقضی نشده باشند ، می توانید پیش نمایش و دانلود کنید.

پیش نمایش فایلها

 قبل از تصمیم به دانلود فایلها از Zapya Transfer ، شما می توانید پیش نمایش عکس و فیلم را مشاهده کنید. اگر در حساب کاربری رایگان خود وارد نشده باشید ، نمی توانید از این ویژگی استفاده کنید.

ما قصد داریم برای بهبود تجربه کاربران ، Zapya Transfer  را به طور مداوم به روزرسانی کنیم. می توانید منتظر اضافه شدن ویژگی های بیشتر به حساب کاربری رایگان Zapya Transfer و افزودن حساب Zapya Transfer Pro باشید. این حساب  کاربری نسخه پولی است و شامل ویژگی های دیگری خواهد بود که در نسخه های بدون ورود به سیستم یا حساب کاربری رایگان وجود نخواهد داشت.

قبل از اپلود یا دانلود فایلها از Zapya Transfer ، لطفا مطمئن شوید که شرایط و ضوابط سایت را مطالعه کرده اید، وب سایت در حال حاضر فقط به زبان چینی  و انگلیسی در دسترس است. اگر می خواهید این وب سایت به زبان دیگری ارائه شود ، لطفاً در کامنت به ما اطلاع دهید یا از طریق ایمیل با ما  feedback@dewmobile.net ارتباط برقرار کنید.

یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید و از امروز اشتراک گذاری خود را شروع کنید!

1 thought on “چرا در سایت “انتقال فایل زاپیا” حساب کاربری رایگان بسازیم

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *