نگاه کلی به سال گذشته 2020

چطوری امسال با اینکه خیلی سخت گذشت ولی خیلی سریع سپری شد ؟ سال 2020 به عنوان یک سال به یاد ماندنی در کتاب های تاریخ ثبت می شود. این اتفاق ما را مجبور کرد تا برنامه ها و بسیاری از کارهای خود را متوقف کنیم و بیشتر به خانواده ، دوستان ، همکاران ، کادر درمان و معلمان اهمیت بدیم و تأمل کنیم. اکنون که امسال تمام شده همه می توانیم نفسی راحت بکشیم. ما می خواهیم لحظه ای به بررسی نکات برجسته Dewmobile در سال گذشته بپردازیم.

 سال 2020 باعث اختلال در کار همه شد، اما این امر مانع کار کارمندان ما برای بهبود و پیشرفت برنامه های موجود و ایجاد برنامه جدید برای کمک به شما در انجام کارهای روزمره نشده است. مهمترین نکته برجسته ما در سال 2020 این است که ما اولین شرکتی بودیم که دارای پایگاه کاربری آفلاین زیادی بود و چندین ویژگی اشتراک گذاری آنلاین فایل را به برنامه های موجود خود اضافه کرد. اکنون کاربران ما می توانند فایلها را با هرحجم و هر فرمتی درهر پلتفرمی بدون توجه به آفلاین یا آنلاین بودن به اشتراک بگذارند.

اگرچه ما Remote Send و Remote Receive را در Zapya Go در فوریه سال 2020 معرفی کردیم ، اما ما انگیزه زیادی برای ایجاد راهی داشتیم که وقتی پروتکل ها بهداشتی در ماه مارس انجام می شود ، همه کاربران ما بتوانند به اشتراک گذاری فایل با یکدیگر ادامه دهند. راه حلی که ما ارائه کردیم www.zapyatransfer.com بود.  یک سرویس انتقال فایل که در آن کاربران می توانند فایلها را بارگذاری کنند و به طور موقت ذخیره و دانلود کنند. کاربران Zapya ، Zapya Go ، Zapya PC ، Zapya MAC ، Zapya WebShare  و MiniShare می توانند از طریق برنامه های خود به Zapya Transfer دسترسی داشته باشند تا فایلها را به صورت آنلاین به اشتراک بگذارند.

در همین راستا ، ما می خواستیم راهی ایجاد کنیم که کاربران بتوانند به راحتی اعضای خانواده خود را ردیابی کنند و از فاصله دور  مواظب انها باشند. تیم ما دورهم جمع شدند و برنامه ی MyDearest یك خانواده یاب و ابزار نظارت والدین را طراحی كردند. MyDearest  را در ماه آوریل در برنامه ی Google Play و Apple Store منتشر کردیم. از آن زمان ، ما به هزاران خانواده کمک کردیم که حتی وقتی از هم دور هستند ، با یکدیگر در ارتباط باشند.

از آنجا که ما در MyDearest موفقیت زیادی کسب کرده ایم ، در حال آزمایش یک برنامه جدید هستیم که کمک به خانواده های بزرگ است. وقتی برنامه را در سال 2021 منتشر کنیم ، تمرکز MyDearest کمک به خانواده ها برای پیگیری یکدیگر تغییر خواهد کرد. ما برنامه جدید و تغییرات MyDearest را به طور رسمی در سال 2021 اعلام خواهیم کرد ، بنابراین حتما با ما همراه باشید!

همراه با درک اهمیت خانواده در این سال ، ما همچنین یاد گرفته ایم که کادر درمان در تمام این مدت قهرمان ما بودند. آنها هر روز زندگی خود را در معرض خطر قرار داده اند تا کشوری سالم و امن برای همه ایجاد شود. ما برای حمایت از کادر درمان مبلغ 500000 كیات و تجهیزات بهداشتی به 300 Bedded Teaching Hospital ماندالای میانمار اهدا کردیم، که یکی از اصلی ترین بیمارستان های درمانی برای بیماران مبتلا به COVID-19 است.

یک نکته ی مهم دیگه که امسال همه بیشتر اهمیت اش را درک کردیم، تدریس بود! معلمان خوب ستون جامعه هستند، زیرا آنها به دیگران کمک می کنند تا بهترین باشند. ما اسپانسر مراسم جایزه سالانه در کالج بازرگانی دولتی Murree در کشور پاکستان شدیم، تا از آموزگاران تجلیل و قدردانی کنیم. با اینکار می خواستیم نشان دهیم که چقدر از معلمانی که در زندگی دانش آموزان تاثیر دارند سپاسگزار هستیم.

و در آخر ، می خواهیم از شما کاربران برای حمایت مداوم و استفاده از برنامه های ما تشکر کنیم. شما در همه ی لحظات با ما همراه بودید و ما از این بابت بسیار سپاسگزاریم.  مشتاقانه منتظر ارائه پیشنهاداتی برای رفع نیازهای اشتراک فایل شما در اینده هستیم و به شما کمک می کنیم در سال آینده ارتباط خود را با دوستانتان حفظ کنید. بیایید همه در کنار یکدیگر تلاش کنیم که سال جدید 2021 برای همه بهتر باشد!

3 thoughts on “نگاه کلی به سال گذشته 2020

  1. با تشکر و قدر دانی از زحمات شما تیم قوی زاپیا ارزوی بهترین ها برای شما

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *