قدیمی ها را خارج کنید، با جدیدترین ها وارد شوید

با پایان یافتن سال 2020، زمان ان رسیده که به اینده نگاه کنیم و برای فردایی بهتر تلاش کنیم. یک راه کوچک برای انجام این کار هست، شما میتوانید زمانی را وقف خالی کردن فایل های تلفن خود اختصاص دهید. تمیز کردن فضای ذخیره سازی گوشی شما نه تنها باعث میشه خاطرات جدیدتری درسال 2021 ایجاد کنید، بلکه به سرعت تلفن شما نیز کمک می کند!

خالی کردن فضای ذخیره سازی گوشی با استفاده از FileZ فقط چند دقیقه طول می کشد ! FileZ یک برنامه مدیریت فایل برای دستگاههای Android است که بسیار کارامد است، مدیریت همه فایلهای ذخیره شده در تلفن را برای شما آسان می کند. این برنامه دارای یک ویژگی Storage Cleaner داخلی است که تمیز کردن فضای ذخیره سازی تلفن شما را آسان می کند. Storage Cleaner  فایلهای APK استفاده نشده و فایل های بزرگی را که ممکن است سرعت دستگاه شما را کم کنند شناسایی می کند. با انتخاب اینکه می خواهید از چه فایلی با چه سایزی استفاده کنید ، می توانید فایلهای بزرگ را فیلتر کنید.

اگر می خواهید یک تمیزکاری دقیق تر از فضای ذخیره سازی تلفن خود انجام دهید ، FileZ  نیز می تواند در این زمینه به شما کمک کند. تمام محتوای تلفن شما با توجه به نوع فایل و اینکه از چه برنامه ای گرفته شدند ، در پوشه های FileZ مرتب شدند. همچنین می توانید تمام فایلهایی را که اخیراً دانلود کرده اید را در پوشه “Recent Files” پیدا کنید.

همین امروز با FileZ شروع به تمیز کردن تلفن کنید!

1 thought on “قدیمی ها را خارج کنید، با جدیدترین ها وارد شوید

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *