بیایید با هم روز جهانی زن را جشن بگیریم

هرسال 8 مارس ، سازمان ملل و کشورها از سراسر جهان روز جهانی زن را گرامی می دارند. این روز به عنوان یک یادآوری برای همه ما است تا تمام زنانی را که در زندگی به ما کمک کرده اند و ما را به این جایگاه الان رساندند را بهتر بشناسیم و قدردانی کنیم . ما برای همه زنان و دختران  ارزو میکنیم که شما یک روز عالی داشته باشید!

هر ساله زنان سازمان ملل متحد، نهاد رسمی سازمان ملل متحد که به ارتقا equality برابری جنسیتی و توانمندسازی زنان اختصاص دارد ، موضوعی متفاوت را برای روز جهانی زن تعیین می کند، موضوع امسال دستیابی به آینده ای برابر در دنیای  کوید 19 و تمام تلاش های سخت زنان و دختران که در سراسر جهان انجام می دهند و برای بهبودی وضعیت این بیماری کمک میکنند است.

وب سایت رسمی روز جهانی زن نیز هر ساله یک موضوع مبارزاتی را برای هرسال تعیین می کند. برای سال 2021 ، آنها  #ChooseToChallenge  را به عنوان موضوع انتخاب کرده اند. آنها می خواهند به مردم الهام دهند تا در جهت ایجاد جهانی فراگیر تلاش کنند. ما شما را تشویق می کنیم که داوطلب شوید، تا با اعلام حمایت و وحدت خود نشان دهید شما انتخاب کرده اید که نابرابری را در زندگی روزمره ما به چالش بکشید. این عکس را با هشتگ های رسمی #ChooseToChallenge و #IWD2021 در صفحه های مجازی خود یا در Zapya Go Moments  قرار دهید.

بیایید همه این چالش را انجام دهیم!

1 thought on “بیایید با هم روز جهانی زن را جشن بگیریم

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *