MyDearest اخرین تازه ها در

تربیت فرزندان امروزه با پیشرفت روز به روز تکنولوژی خیلی کار دشواری است، MyDearest میتواند این کار را برای شما کمی آسان تر کند!  MyDearest  یک مکان یاب دقیق و نرم افزار نظارت والدین بر فرزندان است که به طور خاص برای کمک به والدین در حفظ امنیت خانواده طراحی شده است. هنگام دانلود نسخه به روزرسانی شده  MyDearest نسخه اندروید 1.3.2 و نسخه iOS 1.3.1 ، می توانید به راحتی اعضای خانواده خود را ردیابی کنید و عادت های سالم استفاده از تلفن را به فرزندان خود بیاموزید.

هنگام استفاده از MyDearest ، می توانید با افزودن آنها به عنوان یکی از افراد مورد علاقه ، به بچه های خود کمک کنید تا عادت های سالم استفاده از تلفن را یاد بگیرند. هنگامی که آنها به عنوان افراد مورد علاقه شما اضافه شدند ، می توانید هنگام درس خواندن صفحه تلفن آنها را قفل کنید ، میزان استفاده از برنامه را کنترل کرده و از طریق اشتراک گذاری صفحه نمایش از راه دور پشتیبانی کنید. همچنین می توانید رویدادها و فعالیت های آینده را در یک تقویم گروهی به اشتراک بگذارید تا آنها در جریان اتفاقات باشند.

علاوه بر کمک به شما در آموزش چگونگی نظارت بر عادت های درست و غلط استفاده از تلفن به فرزندان ، MyDearest  برای شما کار را راحت تر کرده که از کجا اعضای خانواده خود را ردیابی کنید. هنگامی که آنها را در MyDearest  اضافه کردید ، این امکان را دارند که موقعیت مکانی خود را با شما به اشتراک بگذارند. همچنین می توانید با استفاده از پیام رسان گروه ، چت کنید و فایلها را با خانواده خود به اشتراک بگذارید.

همین امروز آخرین نسخه MyDearest را امتحان کنید!

لینک دانلود برنامه :

Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.dewmobile.kuaibao.gp&hl=en_US

iOS: https://apps.apple.com/us/app/mydearest/id1501325928

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *