شبکه اجتماعی خصوصی زاپیاگو

وقتی به شبکه اجتماعی خصوصی زاپیاگو وارد میشوید، می توانید از همان ویژگی های رسانه های اجتماعی که می شناسید و دوست دارید استفاده کنید و از امنیت بیشتری داشته باشید. تمام ویژگی های موجود در زاپیاگو برای محافظت از داده های شما طراحی شده اند. یعنی شما می توانید با خیال راحت با دوستان و خانواده خود در ارتباط باشید و به اشتراک بگذارید بدون اینکه نگران باشید شخص ثالثی قادر به دیدن اطلاعات شما است.

شبکه اجتماعی خصوصی چیست؟

برخلاف شبکه های اجتماعی عمومی، شبکه های اجتماعی خصوصی به کاربران این امکان را می دهند تا به جای اشتراک اطلاعات خود، خودشان انتخاب کنند با چه افرادی اطلاعات را به اشتراک بگذارند. به این ترتیب شخص ثالث قادر به دسترسی به محتوا یا اطلاعات کاربر نیستند. کاربران در این شبکه  ارتباط صمیمی تری دارند زیرا آنها می توانند با دوستان و خانواده خود در تماس باشند بدون اینکه حریم خصوصی آنها را به خطر بیندازند.

چه ویژگی هایی در شبکه اجتماعی خصوصی زاپیاگو موجود است؟

مشخصات

همه حساب های کاربری موجود در زاپیاگو کاملاً ناشناس هستند زیرا مستقیماً به دستگاه شما متصل هست تا به یک حساب رسانه اجتماعی، شماره تلفن و یا آدرس ایمیل. با اتصال مستقیم حساب کاربری به دستگاه، هنگام باز کردن زاپیاگو به طور خودکار وارد حساب خود می شوید. برای محافظت بیشتر، هیچ اطلاعات شخصی در پروفایل شما لازم نیست. شما گزینه ی بارگذاری تصویر و نام مستعار را دارید، اما برای استفاده از سایر ویژگی های برنامه نیازی به تغییر این اطلاعات نیست. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که آن را به عنوان عکس پروفایل خود تنظیم کنید.

دوستان

در زاپیاگو هیچ جستجوی کاربر یا پیشنهاد دوست جدید توسط برنامه وجود ندارد تا افراد غریبه نتوانند اکانت شما را پیدا کنند. برای اینکه کسی بتواند اکانت شما را داشته باشد و یک درخواست دوستانه برای شما ارسال کند، ابتدا باید با شما فایلی اشتراک گذاری کند. فقط در این صورت است که پروفایل شما برای آنها در بخش “افزودن دوست” نشان داده می شود و در اخر آنها می توانند درخواست دوستی به شما ارسال کنند. زاپیاگو شامل چندین روش اشتراک گذاری است از جمله اشتراک گذاری از راه دور و نزدیک، تا شما بتوانید دوستان و اعضای خانواده خود را بدون توجه به اینکه در کجا هستند اضافه کنید.

لحظات

شما می توانید جدیدترین عکسها و به روزرسانی وضعیت افرادی را که به عنوان دوست اضافه کرده اید را در زاپیاگو در بخش Moments مشاهده کنید. بخش Moments در صفحه اصلی زاپیاگو در دسترس است و آخرین پست های دوستانتان را میتوانید ببینید. پست های موجود در بخش Moments فیلتر نیستند، به این معنی است که شما قادرید تمام پست های ارسال شده توسط دوستان خود را به جای برنامه انتخاب کنید چه پست هایی را دوست دارید برای شما نشان داده شود و همینطور هیچ تبلیغی وجود ندارد که باعث نارضایتی شما شود، همچنین در بخش Moments به روزرسانی های زاپیاگو هم هست تا از جدیدترین ویژگی ها باخبر بشوید.

نظرات و لایک ها

فقط کسانی که به عنوان دوست در زاپیاگو اضافه کرده اید می توانند پست های شما را در Moments مشاهده کنند، نظر دهند و یا لایک کنند. هیچ شخص ثالثی نمی تواند پست های شما را مشاهده کند حتی اگر آنها با شخصی که دوست هستید دوست باشند. هر زمان که روی پست دوست خود نظری ارسال می کنید، فقط شما و دوستی که پست را ارسال کرده و دوستان مشترک شما می توانید مشاهده کنید. این روش به این منظور طراحی شده است که شما مطمئن باشید هیچ فرد ناشناسی نمی تواند اطلاعات شما را مشاهده کند و شما می توانید کنترل کنید چه کسی پست های شما را ببیند.

پیام رسان

 با دوستان و خانواده خود در تماس باشید، شما این امکان را دارید که ویژگی چت رمزگذاری شده را روشن کنید تا همه پیام های چت با استفاده از یک رمز مخفی منتقل شود که فقط شما و شخصی که با او صحبت می کنید می توانید آن را مشاهده کنید. چت رمزگذاری شده پس از خواندن پیام ، به طور خودکار تاریخچه چت را پاک می کند. اگر ویژگی چترمزگذاری شده را فعال نکنید ، سابقه چت ذخیره می شود تا شما و دوستتان در هر زمان بخواهید پیام ها را مشاهده کنید.

همین امروز به شبکه اجتماعی خصوصی زاپیاگو بپیوندید!

Official Website: https://zapya.app/v3/download

Google Play Store: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.dewmobile.zapyago

Apple App Store: https://apps.apple.com/us/app/zapya-go/id1495570030

Café Bazaar: https://cafebazaar.ir/app/com.dewmobile.zapyago?l=en

1 thought on “شبکه اجتماعی خصوصی زاپیاگو

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *