نسخه ی مطمئن AirDrop

اگر می خواهید فایلها را با سایر کاربران iOS به اشتراک بگذارید ،   AirDrop بسیار راحت است. با این حال ، هر زمان که تنظیمات را باز کنید، در معرض خطر قرار میگیرید چون “همه” میتوانند دستگاه شما را ببینند. غریبه ها نه تنها می توانند با ارسال تصاویر ناخواسته برای شما به صورت دیجیتالی آزار و اذیت کنند ، بلکه می توانند شماره تلفن و آدرس ایمیل شما را تا زمانی که در آن نزدیکی هستند شناسایی کنند. وقت آن است رسیده که امروز به روش امن تر و مطمئن به اشتراک گذاری فایل بروید.

اگر به دنبال روشی امن برای به اشتراک گذاشتن فایلها هستید، به دنبال چیزی به غیر از زاپیا نباشید. وقتی فایلها را با زاپیا به اشتراک می گذارید، غریبه ها نمی توانند به دستگاه شما متصل شوند یا به اطلاعات شخصی شما دسترسی پیدا کنند. فقط افرادی که QR کد شما را اسکن کرده اند یا شما آنها را اسکن کرده اید می توانند برای شما فایل ارسال کنند. با افزودن این یک مرحله اضافی به روند اشتراک فایل ، یک قدم بیشتر برای محافظت از حریم خصوصی خود برمی دارید.

زاپیا علاوه بر محافظت از حریم شخصی شما ، قابلیت اشتراک فایل شما را گسترش می دهد. با گزینه های اشتراک گذاری آفلاین و آنلاین زاپیا ، می توانید بدون در نظر گرفتن فایل در Android ، PC ، iOS  و سایر دستگاه ها فایلها را به اشتراک بگذارید. چرا باید امنیت خود را به خطر بیندازید؟ همین امروز اشتراک فایلها را با زاپیا شروع کنید!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *