وقت آن رسیده که سرعت گوشی خود را افزایش دهید

آیا می دانید تعداد زیادی از فایلها می توانند سرعت تلفن شما را کم کنند؟ تمام عکس ها ، صدا ، فیلم ها ، فایلها، برنامه ها و APK هایی که در تلفن های خود ذخیره کرده ایم حافظه دستگاه را می خورند و می توانند سرعت پردازش را کاهش دهند. تمیز کردن فضای ذخیره سازی تلفن می تواند به شما کمک کند سرعت تلفن خود را به اندازه مورد نیاز افزایش دهید.

تمیز کردن فضای ذخیره سازی تلفن ممکن است به نظر برسد که وقت شما را می گیرد. اگر از دستگاه اندرویدی استفاده می کنید ، به سادگی FileZ را دانلود کنید! این برنامه به شما کمک می کند تا به راحتی همه مطالب دستگاه خود را در یکجا سازماندهی و مدیریت کنید. از ویژگی Storage Clean برای شناسایی سریع فایلهای بزرگی که ممکن است سرعت دستگاه شما را کم کنند استفاده کنید. پس فقط باید لیست را مرور کنید و هر کدام از فایلهایی را که دیگر نیازی ندارید حذف کنید.

اگر از دستگاه iOS استفاده می کنید ، به Settings  / General/  iPhone Storage   بروید تا ببینید چه چیزی بیشتر فضای ذخیره سازی دستگاه شما را اشغال می کند. با فعال کردن ویژگی “دانلود برنامه های استفاده نشده” می توانید به طور خودکار برنامه های استفاده نشده را حذف کنید. دستگاه شما هر برنامه ای را که غالباً از آن استفاده نمی کنید شناسایی کرده و در صورت کمبود فضای ذخیره سازی ، آنها را حذف می کند. این ویژگی اطلاعات یا داده های مرتبط با این برنامه ها را حذف نمی کند اما آنها را در جای دیگر ذخیره می کند. علاوه بر فعال کردن “دانلود برنامه های بلااستفاده” ، می توانید در بخش “توصیه ها” فهرست کنید و هر آنچه را که نیاز شما باشد را دنبال کنید.

تمیز کردن فضای ذخیره سازی تلفن خود را به عقب نیندازید. با FileZ و بخش توصیه های ذخیره سازی آیفون ، آزادسازی فضای ذخیره سازی هرگز پیش از این آسانتر نبوده است. وقت آن رسیده که با تمیز کردن فضای ذخیره سازی تلفن خود ، به سرعت تلفن خود را افزایش دهید.

Download FileZ now: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.dewmobile.kuaiya.filez&hl=en_US&gl=US

1 thought on “وقت آن رسیده که سرعت گوشی خود را افزایش دهید

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *