اشتراک گذاری و تبدیل فایل همه در یک جا

اکنون با Zapya Transfer  می توانید فایلها را در یک جا به اشتراک بگذارید و تبدیل کنید! هنگامی که به حساب کاربری رایگان یا پرو خود وارد می شوید ، این انتخاب را دارید که فایلها را پس از بارگذاری یا هنگام دریافت فایل از شخص دیگری تبدیل کنید. میبینید چقدر راحت است؟

هر وقت که از ویژگی تبدیل فایل آنلاین استفاده می کنید ، می توانید مطمئن شوید که در صورت تمایل به دانلود در شکل اصلی ، فایل اصلی بدون تغییر باقی می ماند. این بدان معناست که می توانید پس از تغییر فرمت ، اندازه و غیره فایل را به شکل اصلی دانلود کنید و مهم نیست که عملکرد تبدیل فایل آنلاین را انتخاب کنید ، Zapya Transfer با توجه به انتخاب شما یک فایل جدید ایجاد می کند وشما آن را دانلود میکنید.

کاربران حساب کاربری رایگان می توانند چهار بار در ماه از ویژگی تبدیل فایل آنلاین استفاده کنند. اگر می خواهید دسترسی نامحدودی به ویژگی تبدیل فایل آنلاین داشته باشید ، لطفاً حساب کاربری رایگان Zapya Transfer خود را به Zapya Transfer Pro ارتقا دهید. پس از ایجاد یا ورود به حساب کاربری رایگان خود ، کافی است روی دکمه “Upgrade” واقع در گوشه سمت راست بالای صفحه خود کلیک کنید. سپس روی دکمه “اکنون ارتقا دهید” در زیر برنامه اشتراک مورد نظر برای ثبت نام کلیک کنید و سپس پنجره ای ظاهر می شود تا بتوانید پرداخت خود را از طریق PayPal انجام دهید.

Zapya Transfer قابلیت اشتراک گذاری آنلاین فایل شما را افزایش می دهد و شامل تبدیل فایل آنلاین نیز می شود. پس منتظر چی هستی؟ همین امروز یک حساب کاربری در Zapya Transfer ایجاد کنید!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *