ویژگی اشتراک گذاری فایل خود را گسترش دهید

امروزه ما به صورت روزانه فایلها را ارسال و دریافت می کنیم و ممکن است همیشه فرمتی که ما ترجیح می دهیم نباشند. هنگامی که زمان محدود است، تصمیم گیری برای استفاده از ابزار اشتراک گذاری و تبدیل فایل آسان نیست. با استفاده از Zapya Transfer می توانید فایلها را در یک مکان و تنها در چند مرحله به اشتراک بگذارید و تبدیل کنید!

هنگامی که به حساب رایگان Zapya Transfer یا حساب Zapya Transfer Pro خود وارد می‌شوید، می‌توانید فایل‌ها را پس از آپلود یا پس از دریافت انها را تبدیل کنید. ویژگی تبدیل فایل آنلاین به شما این امکان را می دهد که ویدیوها را تبدیل و فشرده کنید، صدا را از ویدیو استخراج یا حذف کنید، تصاویر را تبدیل و فشرده کنید، صدا را رونویسی کنید و فایل GIF ایجاد کنید.

برای تبدیل فایل‌ها، وارد حساب خود شوید، فایلی را که می‌خواهید تبدیل کنید آپلود کنید، «تبدیل فایل‌های آپلود شده» را انتخاب کنید و سپس از منوی کشویی «تبدیل» گزینه مورد نیاز خود را انتخاب کنید. سپس Zapya Transfer به طور خودکار فایل شما را تبدیل یا رونویسی می کند.

کاربران اکانت رایگان Zapya Transfer می توانند ماهانه 4 فایل را تبدیل کنند، در حالی که کاربران Zapya Transfer Pro دسترسی نامحدودی به این ویژگی دارند.

برای گسترش ویژگی های اشتراک گذاری فایل، همین امروز یک حساب کاربری در Zapya Transfer ایجاد کنید!

[maxbutton id=”1″ url=”https://zapyatransfer.com/” text=”Zapya Transfer” window=”new” ]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *