بهترین برنامه های پخش موسیقی آفلاین برای اندروید

 آیا از پخش انلاین موسیقی خسته شده اید؟  در حالی که راحت است ولی انلاین داده های شما را نیز مصرف میکند و اگر موسیقی زیادی دارید می تواند مشکل ساز باشد.

 اگر دوست دارید از موسیقی آفلاین روی گوشی خود لذت ببرید، برنامه های بسیار خوبی برای این منظور وجود دارد.  در اینجا بهترین برنامه های پخش موسیقی آفلاین برای اندروید آورده شده است:

  • زاپیا
  • موسیقی Google Play
  • AIMP
  • Music Player
  • Shazam

 زاپیا:

 وقتی صحبت از اشتراک گذاری و پخش موسیقی بدون اینترنت می شود، زاپیا بهترین گزینه است.  شما نه تنها می توانید با ایجاد لیست های پخش نامحدود شخصی به موسیقی خود گوش دهید، بلکه آنها را با دیگران به اشتراک بگذارید.  مثل این است که دو برنامه در یک برنامه داشته باشید.

 زاپیا با میلیون‌ها کاربر در Android، iOS، Windows و Mac OS از سراسر جهان به دلیل ویژگی‌های اشتراک‌گذاری فایل مشهور است.  اما کارهای بیشتری می توانید در زاپیا انجام دهید.

 الان دانلود کنید

 الان دانلود کنید

 موسیقی Google Play:

 اگر می‌خواهید به صورت آفلاین به موسیقی رایگان گوش دهید، حتی اگر اشتراک نداشته نباشید، پخش‌کننده موسیقی اندروید جایگزین عالی دیگری است.  پس شما به راحتی می توانید تمام فایل های صوتی را که در دستگاه خود ذخیره کرده اید پخش کنید.

 AIMP

 اگر دوست دارید موسیقی خود را تغییر دهید و تساوی های مختلف را اعمال کنید، AIMP ممکن است برنامه مناسبی برای شما باشد.  این دستگاه که صرفاً بر روی پخش آهنگ های دانلود شده در حافظه دستگاه شما متمرکز است، می تواند MP3، OGG، WMA و بسیاری از فرمت های دیگر را پخش کند.  همچنین دارای یک اکولایزر قابل توجه 29 فرکانس است که به این معنی است که می توانید به چندین روش به موسیقی خود گوش دهید.

Music Player

 با نام بسیار واضح، Music Player یکی از بهترین پخش کننده های موسیقی است که می توانید پیدا کنید، با رابط کاربری آسان برای ایجاد یک تجربه شنیداری عالی.  دارای یک اکولایزر داخلی است که به شما امکان می دهد تمام فرمت های آهنگ از جمله MP3، MIDI، WAV، FLAC، AAC، APE و غیره را پخش کنید.  همچنین، این برنامه حتی ویچت ، تایمر خواب و عملکرد جستجوی کامل را به شما ارائه می دهد!

 Shazam

 یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین برنامه ها در سیستم اپل، Shazam بر خلاف سایر گزینه های موجود در این لیست است برنامه ای برای پخش موسیقی نیست، بلکه برنامه ای است که می توانید با آن آنها را شناسایی کنید.  به عنوان مثال، تصور کنید در جایی هستید و آهنگی که دوست دارید شروع به پخش می کند، اما متأسفانه نمی توانید نام آن یا حتی نام هنرمند را به خاطر بیاورید یا اینکه بار اول هست که میشنوید، پس با Shazam اهنگ مورد نظرتون پیدا میکنید.

1 thought on “بهترین برنامه های پخش موسیقی آفلاین برای اندروید

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *