حباب خود را ایجاد کنید

همه ما نگران امنیت عزیزانمان هستیم، مخصوصاً خانوم ها و کوچکتر ها. ما همیشه می‌توانیم با آنها تماس بگیریم یا پیامک بفرستیم تا بپرسیم کجا هستند، اما ممکن است در دسترس نباشند . به همین دلیل است که ردیابی موقعیت مکانی خانواده یا دوستان امروزه مهم شده است و ما هم  نمی خواهیم آن را نادیده بگیریم. شاید وقت آن رسیده است که برنامه ای را نصب کنید که به شما در مراقبت از آنها کمک کند؟

 OurBubble را امتحان کنید! راه حل عالی برای افرادی است که نگران ایمنی خانواده و دوستان خود هستند. نام برنامه کارایی ان را توضیح میدهد یعنی : “حباب عزیزان شما”، جایی که می توانید آنها را زیر نظر داشته باشید و به یکدیگر متصل باشید.

[maxbutton id=”1″ url=”https://play.google.com/store/apps/details?id=com.dewmobile.ourbubble&hl=en&gl=US” text=”OurBubble” ] 

با ایجاد حباب و افزودن عزیزان خودتون می‌توانید موقعیت مکانی آن‌ها را در طول روز ببینید و گزارش موقعیت مکانی محرمانه دریافت کنید. می توانید به اعضای Bubble خود پیام دهید و عکس ها و ویدیوها را در چت گروهی خصوصی خود به اشتراک بگذارید. تقویم مشترک درون برنامه ای به شما کمک می کند تا برنامه های جمعی Bubble خودتان را مدیریت کنید. همچنین می‌توانید با استفاده از ویژگی پشتیبانی از راه دور، از طریق اشتراک‌گذاری صفحه به یک عضو Bubble کمک کنید.

OurBubble برای ارامش شماست. پس همین امروز حباب خودتان را بسازید!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *