بهترین برنامه های چت آفلاین

 امروزه تنوع برنامه های چت زندگی ما را بسیار قابل مدیریت کرده است.  پیام شما با داشتن اینترنت در عرض چند ثانیه دریافت می شود.  اما اگر اینترنت در دسترس نداشتید چی ؟ موقعیت یابی از راه دور، سفر به خارج از کشور، رخداد های طبیعی یا قطع کردن اینترنت توسط دولت و خیلی موارد مشابه دیگر…

 همان موقع است که برنامه های پیام رسانی آفلاین به کمک شما می آیند.  در اینجا، ما بهترین برنامه های پیام رسانی آفلاین را که نیازی به دسترسی به اینترنت ندارند را برای شما فهرست کرده ایم.

 زاپیا

 Zapya تنها یک ابزار اشتراک گذاری فایل نیست.  این برنامه همچنین یک چت آفلاین بسیار راحت را به شما ارائه می دهد.  می‌توانید بدون دسترسی به WiFi یا داده‌های تلفن همراه به دوستان نزدیک خود پیام ارسال کنید.  چت آفلاین کاملا خصوصی است.  هیچ یک از پیام ها از طریق اینترنت به اشتراک گذاشته نمی شوند یا ذخیره نمی شوند.  پس از قطع ارتباط، سابقه چت به طور کامل ناپدید می شود و قابل برگرداندن نیست.  علاوه بر این، همیشه می توانید از یک چت آنلاین استفاده کنید.

 Briar

 Briar یک برنامه پیام رسانی آفلاین برای اندروید است که کاملا بستر امنی را برای شما فراهم می کند.  به شما این امکان می دهد که از طریق اینترنت چت کنید و در صورت لزوم به عنوان یک برنامه پیام کوتاه بلوتوث فوق العاده عمل می کند.  در این برنامه همه پیام ها به طور مستقیم بین دستگاه های تلفن همراه کاربران با برنامه Briar همگام می شوند.

 FireChat

 FireChat یک برنامه پیام رسانی آفلاین اندرویدی است.  این برنامه از بلوتوث و وای فای جفت به جفت برای ایجاد یک شبکه برای انتقال داده ها استفاده می کند.  FireChat برای استفاده در محوطه مدرسه یا وسایل حمل‌ونقل عمومی با گروه‌های بزرگ مردم عالی است، زیرا با ارسال سیگنال‌ از یک دستگاه به دستگاه دیگر تا رسیدن به گیرنده عمل می‌کند.

 Bridgefy

 Bridgefy یک برنامه پیام رسانی آفلاین معروف است که به شما امکان می دهد پیام های کاملاً رمزگذاری شده را بدون نیاز اتصال به اینترنت با دیگران ارتباط برقرار کنید.  این برنامه سه نوع سرویس اصلی پیام رسانی را ارائه می دهد: حالت شخص به فرد، حالت پخش و حالت شبکه .

 پیام رسان آفلاین را سیگنال کنید

 Signal Offline Messenger یک برنامه پیام رسانی آفلاین با رتبه برتر است.  از شبکه WiFi-Direct استفاده می کند و به شما امکان می دهد در برد 100 متری به یکدیگر پیام ارسال کنید.  می توانید متن، عکس و ویدیو ارسال کنید و مطمئن باشید که کاملاً امن است.  این برنامه فقط در اندروید موجود میباشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *