با این برنامه زندگی را برای والدین اسان تر کنید

 تربیت فرزندان کار بسیار سختی است.  پدر و مادر بودن به معنای بر عهده گرفتن مسئولیت های زیادی است.  این مسئولیت ها شامل اطلاع از رفت و امد بچه ها و این فقط برای اطمینان از امنیت داشتن انهاست، نظارت کردن تلفن آنها در زمانی که سر کار هستید و تنظیم برنامه های فرزند و خانواده است.

 MyDearest می تواند نحوه مدیریت زندگی والدین را تغییر دهد.  یک لوکیشن یاب دقیق خانواده و ابزار نظارت والدین برای کمک به خانواده ها ساخته شده است تا استرس را به حداقل برسانند و زندگی را طبق برنامه حفظ کند!

هنگامی که با فرزندان و اعضای خانواده خود در MyDearest متصل میشوید، برنامه به شما اطلاع می دهد که در طول روز کجا هستند.  تنها کاری که باید انجام دهید این است که صفحه نقشه را باز کنید و مکان واقعی آنها را ببینید.  با این حال، ردیابی ممکن است در ابتدا ناراحت کننده به نظر برسد، اما اگر بتوانید کنترل کنید چه کسی و چه زمانی می تواند مکان شما را ببیند، ممکن است ابزار ارزشمندی برای مراقبت از بچه ها و اعضای خانواده باشد.

 کودکان و نوجوانان گاهی اوقات نیاز به مشارکت و نظارت والدین هنگام استفاده روزانه از تلفن خود دارند.  به همین دلیل است که در MyDearest  گزارش استفاده از برنامه کودکان را دریافت خواهید کرد.  این می تواند به شما کمک کند که فرزندانتان در حین کار با تلفن چه می کنند.  همچنین درمواقعی که دوست ندارید فرزند شما از گوشی خود استفاده کند شما به راحتی میتوانید از راه دور صفحه گوشی آن‌ها را قفل کنید.

علاوه بر این، همیشه می توانید با استفاده از چت گروهی امن با فرزندان و خانواده خود در تماس باشید و یک برنامه منظم در خانواده خود تنظیم کنید و همینطور فعالیت ها و قرار ملاقات های آینده در تقویم گروهی به اشتراک بگذارید. همه این ویژگی ها هماهنگی و برنامه ریزی را برای  خانواده را آسان تر می کند.

 با MyDearest زندگی کم استرسی داشته باشید

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *