MyDearest حفظ امنیت خانواده با

امروزه به سختی می توان فهمید که اعضای خانواده شما کجا هستند و چه کاری را در چه زمانی انجام می دهند. شما با دانلود برنامه ی MyDearest به راحتی همه این موارد را در یکجا متوجه می شوید. برنامه MyDearest یک خانواده یاب و ابزار نظارت والدین بر فرزندان و بلعکس است که به طور خاص برای کمک به شما در حفظ امنیت خانواده طراحی شده است.

هنگامی که اعضای خانواده را به گروهی در MyDearest اضافه کردید، بدون توجه به جایی که هستید می توانید به راحتی ارتباط برقرار کرده و از حال و موقعیت انها باخبر شوید. در برنامه به شما امکان می دهد پیام ها، عکس ها، GIF ها و فایل ها را با اعضای دیگر به اشتراک بگذارید. همچنین در گروه خصوصی به تقویمی که دسترسی دارید، می توانید با اعضای گروه برنامه ریزی کنید و زمان ملاقات را با انها به اشتراک بگذارید.

در برنامه MyDearest ، شما کنترل می کنید که چه کسی بتواند موقعیت مکانی شما را ببیند. شما این انتخاب را دارید می توانید اشتراک گذاری مکان را برای گروه هایی که نمی خواهید روشن یا خاموش کنید. این به شما آزادی می دهد وقتی می خواهید موقعیت مکانی خود را به اشتراک بگذارید چه کسی قادر به دیدن آن باشد.

چه مراقبت از افراد سالخورده، والدین، خواهر و برادر، فرزندان یا هریک از اعضای خانواده دیگر برخوردار است، می توانید با استفاده از برنامه MyDearest، از آنها با خبر شوید و از انها مراقبت کنید. برنامه MyDearest هم در Google Play و هم در Apple Store موجود است. همین حالا آن را دانلود کنید تا ارتباط با خانواده تان راحت تر از قبل شود!

نسخه اندروید:

‏https://play.google.com/store/apps/details%D8%9Fid=com.dewmobile.kuaibao.gp&hl=fa

نسخه ایفون:

‏https://apps.apple.com/us/app/mydearest/id1501325928

پی نوشت: برنامه MyDearest هم اکنون فقط به زبان انگلیسی و به زبان چینی در دسترس است. اگر دوست دارید MyDearest به زبان دیگری در دسترس باشد، لطفا در بخش نظرات به ما اطلاع دهید. با تشکر

1 thought on “MyDearest حفظ امنیت خانواده با

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *