انتقال دوباره فایلها

ما مفتخریم اعلام کنیم همان طور که شما درخواست کرده بودید ویژگی “انتقال دوباره فایلها” اکنون به طور انحصاری در Zapya Go در دسترس است! اگر انتقال فایلهای شما به هر دلیلی قطع شده ، اکنون می توانید به تاریخچه ی انتقال فایل های خود بروید و برای ارسال مجدد آن روی انتقال ناموفق کلیک کنید. دیگر نیازی به مراحل اشتراک گذاری مجدد ندارید.

هرگاه انتقال فایل Remote Send با موفقیت انجام نشد ، ما اطلاعات مربوط به انتقال را ذخیره می کنیم تا بتوانید هر زمان که خواستید انتقال را از سر بگیرید. محدودیتی برای زمان شروع انتقال فایلها وجود ندارد. پس از اتمام انتقال فایلها با موفقیت ، اطلاعاتی که ما در مورد انتقال ذخیره کردیم به طور خودکار برای حفظ حریم خصوصی شما حذف می شوند.

هنگامی که یک انتقال از راه دور انجام نشد ، هم فرستنده و هم گیرنده باید به بخش “تاریخچه” بروند و انتقال ناموفق را در صفحه “Remote” بیابند. فرستنده باید قبل از گیرنده کسی باشد که ابتدا بر روی انتقال ناموفق کلیک میکند. شما باید روی گزینه ی “OK” کلیک کنید. هنگامی که فرستنده انتقال را از سر گرفت ، گیرنده باید بر روی انتقال ناموفق “OK” را کلیک کند و دکمه “دریافت” را انتخاب کنید تا انتقال دوباره از سر گرفته شود.

از سرگیری انتقال فقط در صورت استفاده از ویژگیهای Remote Send و Remote Receive در نسخه Android در دسترس است. ما در تلاشیم این ویژگی را در نسخه iOS نیز قرار دهیم و در صورت وجود به شما اطلاع خواهیم داد. برای لذت بردن از این ویژگی منحصر به فرد ، اکنون زاپیاگو را دانلود کنید!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *