روش های مختلف برای به اشتراک گذاری

خوشحالیم از این که با شما به اشتراک بگذاریم ، اکنون روشهای بیشتری وجود دارد که می توانید با استفاده از Zapya Go  فایلها را به اشتراک بگذارید. علاوه بر اینکه یک پلتفرم اجتماعی و کاملاً خصوصی است ، Zapya Go  از اشتراک آنلاین و آفلاین پشتیبانی می کند. این بدان معناست که شما می توانید فایلها را به هر حجم و هر فرمتی که دارند بدون در نظر داشتن فاصله ای که دارید به اشتراک بگذارید!

اگر می خواهید فایلها را با شخصی دور به اشتراک بگذارید ، می توانید از “Remote Send” برای به اشتراک گذاشتن آنلاین پرونده ها استفاده کنید. پس از انتخاب پرونده هایی که می خواهید به اشتراک بگذارید ، Zapya Go یک رمز عبور شش رقمی ایجاد می کند. از دوست خود بخواهید که پسورد را در بخش “Remote Receive” وارد کند و پرونده ها باید به طور خودکار به دستگاه او ارسال شوند. اگر اتصال قطع شود ، می توانید با رفتن به بخش “تاریخچه” و کلیک بر روی انتقال ناموفق ، انتقال را از سر بگیرید. محدودیت زمانی در زمان شروع مجدد انتقال ناموفق وجود ندارد.

اگر می خواهید فایلها را با شخصی که Zapya Go را در دستگاه خود ندارد به اشتراک بگذارید ، فقط کافیست “Zapya Transfer” را در برنامه Zapya Go خود انتخاب کنید.  این به شما امکان انتقال ایمن فایلها را به صورت ناشناس و بصورت آنلاین می دهد. پس از بارگذاری فایلها در Zapya Transfer ، هرکسی که کد شش رقمی را با آن به اشتراک بگذارید می تواند آنها را در مدت هفت روز دانلود کند. برای یادگیری نحوه دسترسی به Zapya Transfer از Zapya Go ، فیلم زیر را تماشا کنید:

اگر می خواهید فایلها را با شخصی در نزدیکی خود به اشتراک بگذارید ، می توانید از یکی از سه گزینه اشتراک فایل آفلاین که در Zapya Go در دسترس است استفاده کنید یا می توانید یک گروه ایجاد کنید و دیگران را به عضویت آن دعوت کنید ، یک QR کد شخصی برای دیگران ایجاد کنید و به سادگی دستگاه های اطراف را اسکن کنید. مهم نیست که در چه وضعیتی قرار دارید ، Zapya Go بهترین راه حل برای به اشتراک گذاری فایل را برای شما دارد!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *