فضای ذخیره سازی بیشتری داشته باشید

اگر می خواهید فضای ذخیره سازی دستگاه Android خود را آزاد کنید ، MiniShare  برنامه ی مناسب برای انتقال فایل برای شماست! MiniShare برنامه ی ساده برای به اشتراک گذاری فایل است که ما در مورد آن با OmniShare همکاری کردیم. ابعاد آن بسیار کوچک است (فقط 4.1 مگابایت) اما سرعت انتقال بسیار سریع را پشتیبانی می کند.

با جدیدترین به روزرسانی ، MiniShare  اکنون از اشتراک آنلاین پشتیبانی می کند. با کلیک بر روی عکس نمایه خود که در گوشه بالا سمت چپ صفحه قرار دارد و سپس با کلیک بر روی گزینه “Zapya Transfer” می توانید به این ویژگی دسترسی پیدا کنید. هنگامی که از Zapya Transfer برای انتقال فایلها استفاده می کنید ، فایلهای بارگذاری شده به مدت هفت روز در فضای سایت ما ذخیره می شوند تا هر کسی که می خواهد فایلها را دریافت کند وقت کافی برای دانلود آنها داشته باشد.

اگر نمی خواهید از اتصال اینترنت یا داده تلفن همراه برای به اشتراک گذاشتن فایلها استفاده کنید ، MiniShare  شامل سه روش مختلف است که می توانید فایلها را به صورت آفلاین به اشتراک بگذارید. شما می توانید با ایجاد یک گروه ، ایجاد QR کد برای بقیه تا اسکن کنند یا اسکن دستگاه های اطراف فایلها را به اشتراک بگذارید.

MiniShare اشتراک فایل را ساده نگه می دارد تا بتوانید فضای بیشتری داشته باشید.

همین امروز MiniShare را امتحان کنید!

دانلود از گوگل پلی:

 https://play.google.com/store/apps/details?id=com.omniashare.minishare

دانلود از بازار :

https://cafebazaar.ir/app/com.omniashare.minishare?l=en

1 thought on “فضای ذخیره سازی بیشتری داشته باشید

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *