مزایای اکانت Zapya Transfer Pro

داشتن یک اکانت پرو Zapya Transfer خیلی بهتر شده است! هرکسی که دارای یک اکانت پرو باشد ، اکنون دسترسی نامحدود به ویژگی تبدیل فایل آنلاین دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر به مطالعه ادامه دهید.

با استفاده از تبدیل فایل آنلاین جدید در Zapya Transfer ، می توانید به سرعت قالب و اندازه فیلم ها را تغییر دهید. شما همچنین می توانید صدا را از فیلم استخراج یا حذف کنید. حساب های رایگان  فقط دو بار در ماه می توانید از قابلیت تبدیل فایل آنلاین استفاده کنید ، اما با حساب های پرو می توانید به همان اندازه که دوست دارید از آن استفاده کنید!

با Zapya Transfer Pro همچنین می توانید کنترل بیشتری روی فایلهایی که به اشتراک می گذارید داشته باشید. می توانید فایلها را با رمز عبور محافظت کنید، چند بار دانلود فایل را تنظیم کرده و مدت زمان دسترسی فایل ها را تنظیم کنید. به این ترتیب می توانید از حریم خصوصی خود بهتر محافظت کنید.

علاوه بر این، شما می توانید تا 10 گیگابایت فایل ارسال کنید ، فایلها / پوشه های zip را با یک حساب Zapya Transfer Pro ارسال و دریافت کنید. حساب رایگان خود را امروز ارتقا دهید!

در حال حاضر می توانید حساب Zapya Transfer Free Account خود را به حساب Zapya Transfer Pro با قیمت پایین 1 دلار در ماه یا 10 دلار برای اشتراک یک ساله ارتقا دهید! این پیشنهاد فقط برای مدت کوتاهی در دسترس است بنابراین مطمئن شوید که به زودی آن را ارتقا می دهید. برای ارتقا account حساب خود به یک حساب Zapya Transfer Pro ، کافی است بر روی “Upgrade” در گوشه سمت راست بالای تصویر نمایه خود کلیک کنید و انتخاب کنید که برای کدام طرح اشتراک می خواهید وارد سیستم شوید.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *