سياست حفظ حريم خصوصي زاپیا

در حالی که ما به بهتر شدن زاپیا و سایر محصولات خود ادامه می دهیم ، در حال کار بر روی بهبود سیاست های حفظ حریم خصوصی خود نیز هستیم. لطفاً لحظه ای وقت بگذارید و نسخه به روز شده سیاست حفظ حریم خصوصی زاپیا را مرور کنید. بخاطر داشته باشید که با استفاده از زاپیا در تاریخ 8 فوریه 2021 یا بعد از آن ، با تغییرات ایجاد شده در سیاست حفظ حریم خصوصی موافقت می کنید.

از تاریخ :  8 February 2021

به زاپیا خوش امدید.

زاپیا (“سرویس”) یک نرم افزار انتقال فایل  را فراهم می کند. زاپیا محصولی از شرکت  Dewmobileاست و Dewmobile تشخیص می دهد که حریم خصوصی شما مهم است و از اطلاعات شخصی شما باید محافظت شود.

این سیاست حفظ حریم خصوصی نحوه گردآوری ، استفاده ، اشتراک و محافظت از اطلاعات مربوط به زاپیا و نحوه کنترل این اطلاعات را توضیح می دهد. این سیاست حفظ حریم خصوصی فقط مربوط به برنامه ما زاپیا است و سایر برنامه های ساخته شده توسط Dewmobile یا وب سایت ما را شامل نمی شود. می توانید سیاست حفظ حریم خصوصی برنامه ها و وب سایت ما را در https://www.zapya.app/  پیدا کنید.

زاپیا در چندین کشور موجود است که استانداردها و الزامات مختلفی در مورد اطلاعاتی که ما در این سیاست حفظ حریم خصوصی ارائه می دهیم و نحوه استفاده از اطلاعات شخصی دارند. در نتیجه قوانین معاهدات بین المللی یا رویه های صنعت ممکن است به روشهای زیادی مورد نیاز باشد. لطفاً قوانینی را که دارید بررسی میکنید و اگر در مورد چگونگی ارتباط شما با زاپیا هر سوالی داشتید لطفاً به ما از طریق feedback@dewmobile.net ایمیل بفرستید.

قبل از دانلود و شروع استفاده از سرویس ما ، لطفاً اطمینان حاصل کنید که این سیاست حفظ حریم خصوصی را با دقت خوانده و درک کرده اید. هر زمان از سرویس ما استفاده می کنید ، به این معنی است که شما موافقت خود را با این خط مشی و شرایط استفاده ما اعلام کرده اید ( می توانید در https://www.zapya.app/v3/terms_of_service.html پیدا کنید). اگر در مورد این سیاست شما  سوالی داشتید لطفاً به ما از طریق feedback@dewmobile.net ایمیل بفرستید.

  1. اطلاعاتی که ما جمع آوری می کنیم

ما برای راحتی شما ، هر زمان که شما مستقیماً با ما ارتباط برقرار می کنید ، اطلاعات را جمع آوری می کنیم ، فایلها را منتقل می کنیم و محتوای آنها را به سرویس ارسال می کنیم. ما هیچ اطلاعاتی را از شما یا در مورد شما جمع نمی کنیم که ارتباطی با خدمات ما نداشته باشد. اطلاعاتی که ما انها را جمع آوری می کنیم:

  • اطلاعات پروفایل (تصویر پرفایل ، نام مستعار و لیست دوستان)
  • محتوای کاربر
  • شناسه دستگاه منحصر به فرد
  • تاریخچه چت (به استثنای تاریخچه چت رمزگذاری شده)
  • تاریخچه انتقال فایل (نام فایلها و دستگاه هایی که به آنها منتقل شده یا از انها منتقل شده)
  • اطلاعات غیر شخصی (شماره IMEI تلفن ، مدل تلفن ، رم گوشی، اپراتور تلفن ، مکان ، سیستم عامل و غیره)
  • ارتباطات بین شما و Dewmobile (ایمیل ، بازخورد و غیره)

محتوای کاربر. با استفاده از صفحه نمایه خدمات ما ، شما می فهمید و موافقت می کنید که ما فضایی را برای شما فراهم می کنیم تا محتوای خود را به برنامه ارسال کنید و محتوای کاربر را با کاربرانی که اضافه کرده اید (“دوستان”) در برنامه به اشتراک بگذارید. این به بدان معنی است که دوستان شما ممکن است محتوای کاربری شما را که در صفحه نمایه برنامه ما ارسال می کنید مشاهده ، جمع آوری  یا از آن استفاده کنند. شما كاملاً در قبال اطلاعات شخصی كه انتخاب می كنید و به عنوان محتوای كاربر ارسال كنید مسئولیت پذیر هستید و اگر شخص دیگری آن را جمع آوری یا استفاده كند ، ما نمی توانیم مسئولیت آن را بر عهده داشته باشیم. ما شما را تشویق می کنیم که هنگام ارسال پیام در پروفایل خود احتیاط کنید و از اشتراک اطلاعات شخصی خودداری کنید.

شناسه های دستگاه. هنگام دسترسی به سرویس ما در یک دستگاه ، ما باید “شناسه دستگاه” را در تلفن شما دسترسی ، جمع آوری ، نظارت و یا ذخیره کنیم. شناسه های دستگاه فایل های داده کوچک یا ساختار داده های مشابه ذخیره شده در تلفن همراه شما هستند یا به آن مرتبط هستند ، که به طور منحصر به فرد دستگاه تلفن همراه خود را شناسایی کنید.

تاریخچه ی چت. ما سابقه چت شما را ذخیره می کنیم تا هر زمان که به این سرویس دسترسی پیدا کردید بتوانید پیام های قبلی را بخوانید و درصورت تصادفی آن را حذف کرده و مایل به بازیابی پیام ها باشید. با این حال ، ما هرگز به حریم خصوصی شما ، تاریخچه چت رمزگذاری شده را جمع آوری یا ذخیره نخواهیم کرد. چت رمزگذاری شده ما به محض خواندن پیام از گیرنده و موقع خارج شدن از چت پیامها به طور خودکار حذف می شوند.

تاریخچه انتقال فایل. ما تاریخچه ی انتقال فایل شما را ذخیره می کنیم تا هر زمان که به سرویس دسترسی پیدا کردید ، بتوانید فایلهایی را که با استفاده از این سرویس ارسال یا دریافت کرده اید مشاهده و به آنها دسترسی داشته باشید.

  1. مجوزهای مورد نیاز

تمام مجوزهایی که برنامه ما به آنها دسترسی دارد مستقیماً با ویژگیهای ارائه شده در برنامه مرتبط هستند. برخی از مجوزهایی که سرویس ما درخواست استفاده از آنها را دارد ، تحت سیاست های اطلاعات شخصی و مهم در Google Play و Apple است. ما از طرف Google Play و Apple مجاز هستیم این مجوزها را از شما بخواهیم. اگر اجازه آنها را برای درج این مجوزها نداشته باشیم ، سرویس ما در این دو برنامه  قابل انتشار نمیباشد.

شما می توانید توضیحات دقیق در مورد اینکه چرا سرویس ما به این مجوزها نیاز دارد را در بخش ضمیمه این خط مشی بیابید. مجوزهای مورد نیاز برای عملکرد سرویس ما در سه دسته منحصر به فرد قرار می گیرند: مجوزهای ویژه Android ، مجوزهای خاص iOS و مجوزهای مربوط به تعویض تلفن. لطفاً توجه داشته باشید که با اجازه ندادن به مجوزهای درخواستی ، ویژگی های مربوط به آن به درستی عمل نخواهند کرد.

Android iOS Phone Replication
Location Location SMS
Photos Photos Call Log
Camera Camera  
Bluetooth Bluetooth  
Contacts Contacts  
Storage    
Phone State    

  1. چگونه از اطلاعات شما استفاده می کنیم

علاوه بر کاربردهای خاص اطلاعاتی که در این سیاست حفظ حریم خصوصی توصیف می کنیم ، ممکن است از اطلاعاتی که جمع آوری می کنیم استفاده کنیم:

  • به شما کمک می کند بدون نیاز ورود به اطلاعات خود دسترسی پیدا کنید
  • اطلاعات را در صورت حذف تصادفی به خاطر بسپارید
  • سرویس ما را شخصی کنید
  • روند و کاربرد را کنترل و تحلیل کنید
  • تشخیص اشکالات و سایر مشکلات فناوری
  • امنیت سرویس ما را ارتقا دهید
  • ویژگی های جدید را در سرویس توسعه و آزمایش کنید
  • شرایط استفاده زاپیا را اجرا کنید و از الزامات پیروی کنید

  1. به اشتراک گذاری اطلاعات

ما هیچ یک از اطلاعاتی را که از شما جمع اوری می کنیم به شخص ثالث نمیفروشیم. ما فقط اطلاعات شما را با دوستان و کیت توسعه نرم افزار تجزیه و تحلیل داده شخص ثالث (“SDK”) به اشتراک می گذاریم. با این حال ، اطلاعاتی که ما با دوستان و شخص ثالث به اشتراک می گذاریم متفاوت است.

دوستان. هنگامی که کاربر دیگری را به عنوان دوست در برنامه ما اضافه کردید ، او به نام مستعار ، عکس پروفایل ، محتوای کاربری که در نمایه خود پست می کنید و هر آنچه در چت برای او ارسال می کنید ، دسترسی پیدا می کند. این شما هستید که می توانید اطلاعاتی را که می خواهید ارسال کنید را در سرویس کنترل کنید. لطفاً بخاطر داشته باشید که در صورت حذف اطلاعات از سرویس ، ممکن است یکی از دوستان شما از آن اسکرین شات داشته باشد یا کپی ذخیره شده ای از این اطلاعات داشته باشد.

SDK. ما فقط اطلاعات غیر شخصی را با SDK به اشتراک می گذاریم تا بتواند به ما در اندازه گیری میزان بازدید کمک کند. ما اطلاعات غیر شخصی شما را همراه با اطلاعات سایر کاربران جمع آوری و استفاده می کنیم تا اطلاعات به طور مستقیم با شخص خاصی مرتبط نباشد. SDK اطلاعات تحلیلی را در اختیار ما قرار می دهد که به ما کمک می کند رفتار کاربر و عملکرد آن را بهتر درک کنیم.

  1. چگونه اطلاعات خود را کنترل می کنید

حریم خصوصی شما برای ما مهم است و ما می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که اطلاعاتی را که با ما به اشتراک می گذارید کنترل می کنید. ما در حال حاضر روش های زیر را برای کنترل اطلاعات خود پیشنهاد میدهیم و در تلاش هستیم گزینه های بیشتری را به شما ارائه کنیم:

حذف. اگر می خواهید حساب خود را حذف کنید ، از جمله محتوای کاربر پست شده در بخش Moments ، لیست دوستان ، تاریخچه ی چت و تاریخچه انتقال فایل ، به تنظیمات موجود در سرویس بروید و “حذف حساب” را انتخاب کنید. پس از ارسال درخواست ، اطمینان حاصل کنید که برنامه را تا هفت روز پس از ارسال درخواست باز نکنید. پس از درخواست شما برای خاتمه حساب خود ، در صورت تغییر نظر اطلاعات حساب شما را به مدت هفت روز حفظ خواهیم کرد. بعد از گذشت این هفت روز تمام اطلاعات شما برای همیشه پاک می شود.

لغو مجوزها. در هر زمان که میخواهید می توانید برای لغو مجوزهای استفاده شده توسط این سرویس به تنظیمات دستگاه همراه خود بروید. لطفاً بدانید که در صورت غیرفعال کردن مجوزهای خاص ، برخی از ویژگی های سرویس ممکن است به درستی کار نکنند.

  1. امنیت

ما نگران امنیت اطلاعات شخصی شما هستیم. همانطور که قبلاً گفته شد ، ما اطلاعات شخصی را جمع آوری نمی کنیم. برای محافظت از اطلاعات غیر شخصی، انها را جمع آوری کرده ، در اقدامات اداری ، فیزیکی و الکترونیکی استفاده می کنیم. ما به خوبی از پس انتقال داده ها به سرور با استفاده از رمزنگاری مدرن از طریق HTTPS برمیاییم.

لطفاً توجه داشته باشید که اقدامات امنیتی که ما برای محافظت از اطلاعات شما انجام می دهیم، به طور کامل تضمینی برای مقابله با دسترسی غیر مجاز یا استفاده از اطلاعات غیر شخصی شما نیست. بنابراین  ما باید تلاش داشته باشیم که شما اطلاعات مهم خدمات ما را به اشتراک نگذارید. ما از شما می خواهیم که از طریق برنامه ما اطلاعات شخصی مهم (برای مثال اطلاعات مربوط به نژادی یا قومی ، عقاید سیاسی ، مذهب یا عقاید دیگر ، بهداشت ، گرایش جنسی ، سابقه جنایی یا عضویت در سازمان های گذشته ، از جمله عضویت در اتحادیه های صنفی) را برای ما ارسال نکنید و آنها را فاش نکنید.

  1. Zapya Transfer

هر زمان که برای انتقال فایلها به صورت آنلاین بر روی نماد انتقال زاپیا واقع در صفحه “انتقال” زاپیا کلیک کنید ، شما موافقت می کنید که از Zapya خارج شوید و با استفاده از اتصال اینترنت Zapya Transfer را باز کنید. این سیاست حفظ حریم خصوصی شامل Zapya Transfer نیست. Zapya Transfer محدود به سیاست حفظ حریم خصوصی دیگری است که می توانید در لینک زیر مشاهده کنید: https://zapyatransfer.com/termsEn. قبل از استفاده از Zapya Transfer ، مهم است که شما سیاست حفظ حریم خصوصی Zapya Transfer و شرایط خدمات Zapya را با دقت بخوانید و با آن موافقت کنید. هنگامی که از Zapya Transfer استفاده می کنید ، به این معنی است که شما موافقت خود را با سیاست حفظ حریم خصوصی Zapya Transfer و شرایط خدمات Zapya Transfer اعلام کرده اید.

  1. کودکان

سرویس ما برای کودکان زیر 13 سال در نظر گرفته نشده و نیست. حتی اگر ما هیچ اطلاعات شخصی را از کاربران خود جمع آوری نکنیم ، اما باز هم توصیه می کنیم که اگر کودکان زیر 16 سال از خدمات ما استفاده می کنند ، نظارت و رضایت والدین یا سرپرست خود را داشته باشند. ما راهی برای تأیید سن کاربران خود به عنوان بخشی از رعایت حریم خصوصی کاربر خود نداریم ، با این حال اگر والدین یا سرپرست هستید و می خواهید حساب فرزند خود را حذف کنید ، لطفا با ما تماس بگیرید. لطفا توجه داشته باشید که برای محافظت از نظم سرویس ، ما باید هویت شما را قبل از پردازش درخواست شما تأیید کنیم.

  1. ساکنان کالیفرنیا

بر اساس قانون حریم خصوصی  در کالیفرنیا ، کاربران حق دارند درخواست کنند که ما اطلاعات شخصی را که جمع آوری و استفاده می کنیم یا افشای داده های خود را در اختیار انها قرار دهیم. شما همچنین حق دارید درخواست حذف اطلاعات شخصی  را که ما جمع آوری کردیم را داشته باشید و ما نمی توانیم شما را برای استفاده از این حقوق مورد تبعیض قرار دهیم. برای استفاده از حقوق خود ، لطفا با ما توسط feedback@dewmobile.net ارتباط برقرار کنید. لطفا توجه داشته باشید که برای محافظت از حریم خصوصی شما و نظم سرویس ما ، ما باید هویت شما را قبل از پردازش درخواست شما تأیید کنیم.

  1. ساکنان اتحادیه اروپا و سوئیس

طبق آیین نامه عمومی حفاظت از داده های اتحادیه اروپا (GDPR) ، شهروندان اتحادیه اروپا حق دسترسی ، پاک کردن ، تصحیح ، محدود کردن پردازش ، نگهداری و استفاده مجدد از اطلاعات شخصی خود را که توسط شرکت ها جمع آوری می شود را دارند. شما همچنین حق دارید از نحوه استفاده از اطلاعات شخصی خود مطلع شوید. شما می توانید  تماس با ما از طریق ایمیل feedback@dewmobile.net از حقوق خود استفاده کنید. لطفا توجه داشته باشید که برای محافظت از حریم خصوصی شما و نظم سرویس ما ، ما باید هویت شما را قبل از پردازش درخواست شما تأیید کنیم.

  1. تغییر در سیاست حفظ حریم خصوصی

برای اطمینان از کیفیت تجربه و امنیت شما ، ما در صورت لزوم سیاست حفظ حریم خصوصی را به روز می کنیم. هرگونه تغییر در این سیاست به هیچ وجه از حقوق شما کم نخواهد شد. اگر تغییرات در این خط مشی قابل توجه باشد ، در برنامه اطلاع رسانی میشود. با این حال ، ممکن است تغییرات کوچکتری ایجاد شود ، بنابراین لطفاً این سیاست را بعد از مدتی باز مرور کنید.

اگر با هرگونه تغییر در این سیاست موافقت نیستید ، باید بلافاصله استفاده از هر یک از خدمات ما را متوقف کرده و با ما تماس بگیرید. ادامه استفاده شما از خدمات ما پس از اعمال تغییرات در این خط مشی ، به معنای پذیرفتن شرایط سیاست نامه اصلاح شده است. لطفا توجه داشته باشید که هیچ یک از کارمندان یا نمایندگان ما اختیار نقض هیچ یک از حقوق مندرج در این سیاست را ندارند.

  1. تماس با ما

لطفا در صورت داشتن هر گونه سوال ، نظر یا نگرانی در مورد این سیاست حفظ حریم خصوصی یا سرویس ما ، به ما از طریق feedback@dewmobile.net ایمیل ارسال کنید. همچنین می توانید برای ما پست ارسال کنید:

Dewmobile USA, Inc.

2225 E. Bayshore Road,

Suite 200, Palo Alto, CA, USA 94303

ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا به موقع به شما پاسخ دهیم. توصیه می شود اگر می خواهید سریعتر از ما پاسخ بگیرید ، لطفا با ما به انگلیسی یا چینی ایمیل بفرستید.

  1. ضمیمه

در زیر جزییات دقیق مجوزهای مورد نیاز نسخه اندروید زاپیا توضیح داده شده است:

موقعیت مکان. همه برنامه های اشتراک گذاری فایل همراه با مجوز بلوتوث دسترسی به لوکیشن را نیز نیاز دارند تا بتوانند اسکن بلوتوث را فعال کنند یا برای برقراری اتصال هات اسپات  وای فای ایجاد کنند. دسترسی به مجوز مکان برای درخواست  و دریافت اتصال ، برقراری اتصال و انتقال فایل لازم است. در صورت غیرفعال شدن ، ویژگی های انتقال فایل کار نمی کنند. این سرویس از مختصات GPS کاربران استفاده یا ذخیره نمی کند.

عکسها. اجازه دسترسی به گالری عکس به زاپیا به دلیل این است که شما بتوانید عکس ها  را از ان بارگذاری کنید. شما می توانید عکس پروفایل خود را تغییر دهید ،  در چت خصوصی  برای دوستتان ارسال کنید ، با دیگران به اشتراک بگذارید یا در بخش مومنت خود پست کنید.

دوربین. برای دسترسی به دوربین یا گرفتن تصاویر و یا فیلم ها از دستگاه همراه هستند استفاده می شود. این مجوز از سه ویژگی مربوط به دوربین پشتیبانی کند:

  • کیو ار کد را برای برقراری ارتباط اینترنت بی سیم بین دو دستگاه سریعتر، اسکن کنید زیرا این روش می تواند ورودی با رمز عبور را دور بزند.
  • به عنوان بخشی از ویژگی دوربین در یک گروه متصل ، تصاویر را از یک دستگاه به دستگاه دیگر انتقال دهید.
  • تصاویر را در پست کنید، در چت بفرستید یا به عنوان تصویر پروفایل کاربر تغییر دهید.

حافظه. این مجوز به سرویس اجازه می دهد تا به هر فایل موجود در حافظه خارجی دسترسی پیدا کند ، به عنوان مثال SD  کارت ، به عنوان بخشی از ویژگی اصلی سرویس در انتقال فایلهاست. کاربر می تواند فایلهای منتقل شده را برای انتقال و ارسال از طریق اتصال وای فای ایجاد شده توسط برنامه انتخاب کند. کاربر همچنین می تواند فایلهای دریافتی را که از طریق اتصال وای فای به حافظه داخلی یا حافظه خارجی منتقل می شوند را ذخیره کند. باید برای ذخیره در حافظه خارجی از تنظیمات درون برنامه انتخاب کند. اگر این مجوزغیرفعال باشد ، کاربران نمی توانند فایلها را در این سرویس بارگذاری یا دانلود کنند.

حالت دستگاه.  به برنامه اجازه می دهد وضعیت تلفن را بررسی کند ، از جمله مخاطبین ، اطلاعات شبکه تلفن همراه فعلی ، وضعیت تماس های در حال انجام و لیستی از هرگونه حساب های تلفنی ثبت شده در دستگاه به کار می رود. از این مجوز برای بازیابی شناسه منحصر به فرد دستگاه استفاده می شود تا حساب مستقیماً با دستگاه تلفن  مرتبط شود. بدون این مجوز ، کاربران نمی توانند از هیچ یک از ویژگی های موجود در این سرویس استفاده کنند.

بلوتوث. این مجوز توسط سیستم عامل Google لازم است، بنابراین وقتی می خواهید اتصال برقرار کنید ، سرویس می تواند نام و رمز عبور WiFi را در دستگاه های دیگر به اشتراک بگذارد.

مخاطبین. زاپیا دسترسی به لیست مخاطبین دستگاه شما را نیاز دارد تا بتوانید اطلاعات تماس را با دیگران به اشتراک بگذارید و مخاطبینی که با شما به اشتراک گذاشته اند را ذخیره کنید.

در زیرجزییات دقیق مجوزهای مورد نیاز نسخه iOS زاپیا توضیح داده شده است:

موقعیت مکان. از این مجوز در یک برنامه کاربردی برای موقعیت تقریبی دستگاه تلفن استفاده میشود. این مجوز برای بازیابی آدرس کنترل دسترسی رسانه (MAC) دستگاه استفاده می کند ، این شناسه منحصر به فرد دستگاه است که برای اتصال حساب کاربر به دستگاه تلفن استفاده می شود. این سرویس به مختصات GPS کاربر دسترسی ندارد یا آنها را ذخیره نمی کند.

گالری عکس. برای مجوزهایی که به دسترسی یا ذخیره عکس به دستگاه از دستگاه همراه هستند استفاده می شود. این مجوز به برنامه اجازه می دهد تا تصاویر را از دستگاه به مجموعه کاربر بارگذاری کند یا به عنوان تصویر پروفایل کاربر تنظیم کند.

دوربین. برای دسترسی به دوربین یا گرفتن تصاویر و یا فیلم ها از دستگاه همراه هستند استفاده می شود. این مجوز از سه ویژگی مربوط به دوربین پشتیبانی کند:

  • کیو ار کد را برای برقراری ارتباط اینترنت بی سیم بین دو دستگاه سریعتر، اسکن کنید زیرا این روش می تواند ورودی با رمز عبور را دور بزند.
  • به عنوان بخشی از ویژگی دوربین در یک گروه متصل ، تصاویر را از یک دستگاه به دستگاه دیگر انتقال دهید.
  • تصاویر را در پست کنید، در چت بفرستید یا به عنوان تصویر پروفایل کاربر تغییر دهید.

بلوتوث. برای مجوزهایی که با فعال کردن ویژگی بلوتوث در دستگاه iOS مرتبط هستند استفاده می شود. این مجوز به برنامه اجازه می دهد تا از بلوتوث برای برقراری ارتباط بین دستگاه تلفن کاربر و دستگاه همراه دیگر استفاده کند. اگر این مجوز غیرفعال باشد ، کاربران نمی توانند از ویژگی Shake to Connect برای برقراری ارتباط استفاده کنند.

مخاطبین.  به برنامه اجازه می دهد مخاطبین را در دستگاه بخواند و ذخیره کند. این سرویس برای بارگذاری مخاطبین کاربر در برنامه از این مجوز استفاده می شود تا کاربر بتواند با آنها در برنامه ارتباط برقرار کند و همچنین بتواند اطلاعات تماس را با دیگران به اشتراک بگذارد.

جزئیات زیر دلیل درخواست برنامه برای دسترسی به پیامک و ورود به سیستم هنگام استفاده از ویژگی تعویض تلفن است:

اس ام اس. برای مجوز هایی که برای پیام های  کاربر است استفاده میشود. Google Play این مجوزها را به عنوان مجوزهای پر خطر یا حساس تشخیص داده و فقط به برنامه هایی که از آن استفاده می کنند اجازه می دهد عملکرد اصلی برنامه را فعال کنند. برنامه هایی که با شرایط Google Play مطابقت ندارند به طور خودکار حذف می شوند. برنامه مجاز است از این مجوز استفاده کند تا کاربران بتوانند از محتوای تلفن خود نسخه پشتیبان تهیه و بازیابی کنند و پیام ها را را در چندین دستگاه یکی کنند.

ورود به سیستم تماس.  برای مجوز هایی که مربوط به ویژگی های تلفن است استفاده میشوند. Google Play این مجوزها را به عنوان مجوزهای پر خطر یا حساس تشخیص داده و فقط به برنامه هایی که از آن استفاده می کنند اجازه می دهد عملکرد اصلی برنامه را فعال کنند. برنامه هایی که با شرایط Google Play مطابقت ندارند به طور خودکار حذف می شوند. برنامه دسترسی به این مجوز را نیاز دارد تا کاربران بتوانند از محتوای تلفن خود پشتیبان بگیرند، بازیابی کنند و همینطور تماس های تلفنی را از طریق چندین دستگاه یکی کنند

5 thoughts on “سياست حفظ حريم خصوصي زاپیا

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *